![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een setje ATS cup imitaties gekocht, maar weet niet welk merk het is.
in het hart staan een paar dingen: 7jx15 h2 25 (et?) made in italy een soort karrewiel met 91 (bouwjaar?) erin. nog een ander tekentje. op zich wel een leuk setje het zwarte is nog netjes alleen moeten de randen nog ff gepolijst worden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
25 is inderdaad je et waarde ,ik heb zelf ook zulke gehad ,lijken mij van het merk alustar. En 91 is inderdaad het bouwjaar ,er staat waarschijnlijk nog een pijltje in dat karrewiel,die verwijst naar de maand van produktie. Misschien een tip ,ik zou ze weer af laten draaien ,dan heb je ze echt weer super mooi! Om te polijsten dan moet ook eerst de oude (blanke) laklaag eraf,en dat is erg bewerkelijk.
|
||||
|
||||
![]() Kan zo een MIM velg zijn.
|
||||
|
||||
![]() Of Gotti?
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat er in de achterkant van de "spaken"verder niets?
|
||||
|
||||
![]() Ik denk geen MiM, dit hart is iets anders. De open vakjes zijn groter dan ATS en MiM, en die van Gotti zijn nog groter.
|
||||
|
||||
![]() Jil.
|
||||
|
||||
![]() Als het Rail was zou het er ook wel instaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Ns?
|
||||
|
||||
![]() wat me wel erg opvalt is dat de spaken van een ats cup redelijk recht zijn en die van mijn wielen schuinen aflopen.
en dat verschil zit ook tussen ats cup en rials. die rials zaten onder de golf 2 van mijn broer. |