![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hoer(a).
Ieder jaar heb ik wel weer wat met de APK. Dit jaar een stukje uitlaat en een wiellager. Niet zeuren, zo opgelost. Inderdaad. Maar nu: Wilde vanmorgen mijn Co2 laten meten, blijft hij niet op 2000 rpm hangen. Na een paar seconden stort het toerental in, hersteld dan weer en stort weer in enzovoorts. Is in ieder geval NIET de temperatuursensor... Maar wat dan wel?? ![]() Ter informatie: Tis een 94er Vento (1.8 ABS-blokje) Accu is eergisteren los geweest. Koelvloeistof is eergisteren ververst (incl thermostaat, die opende te vroeg) Sportluchtfilter (zo'n autostyle buis+filter) is vervangen door een compleet originele stellage.
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() slangetjes bij het luchtfilter goed vast en niet lekkend?, bedoel ik voornamelijk de vaccuum slangetjes (voorzover die er nog op zitten bij een vento)
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#3
|
||||
|
||||
![]() al geporbeerd het gasklephuis in basis stand te zetten
dat wil ook wel is werken
__________________
Mk4 1.6 16v bangmobiel Leon 1m cupra r 244kw ? |