![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() ik heb een vraagje hoe maoet de tunnel demper er tussen
er staat een merk op walker moet dit onder boven links of recht er zit een flouwe bocht in moet deze van af het spruitstuk naar links naar techts naar boven of naar beneden (voor de gene wie het wel weten maar niet met merk walker) |
#2
|
||||
|
||||
![]() misschien ietsje duidelijker...
Welk type golf gaat het om? En bedoel je de vlambover of een Kat? Oftewel zit er een driehoekige flens aan of is het gewoon een pijp?
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#3
|
||||
|
||||
![]() nou om precies te zijn het gaat om het gedeelte na de vlamdover
het gaat om een 1800 16v 1991 kr en het is gewoon een pijp wat je er zo overheen schuift |
#4
|
||||
|
||||
![]() Neem aan dat je de demper tussen de vlamdover en de demper voor de achter as bedoeld?
Kan maar op 1 manier ertussen als het goed is.. of de tekst naar beneden of boven wijst maakt niet uit. Aan de ene kant van de demper die jij bedoeld zit een flens en aan de andere kant niet, want die schuift in de flens van de volgende demper
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#5
|
||||
|
||||
![]() jah klopt das het probleem ook niet maar de demper is niet 100% recht er zit een flouwe bocht in
en dat zal niet voor niks zijn neem ik aan ik had hem gemonteerd maar toen kwam de eind demper tegen de bumper aan en das niet de bedoeling natuurlijk |
#6
|
||||
|
||||
![]() klemmen los en spelen met de positie van de dempers (lees draaien).
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah das de enige manier dan denk ik jah alles gewoon vast zetten en dan de tunneldemper los en dan kijken hoe de eind demper het beste zit |
#8
|
||||
|
||||
![]() Je heb uitlaatspruitstuk, mogelijk een kat, vlamdover, middendemper en einddemper.
Verder is het ook handig om nieuwe rubbers te monteren, kosten geen drol. Als je rubbers van de middendemper bijvoorbeel slecht zijn en doorhangen en die van je einddemper zijn strak weet je precies wat er gebeurt ![]() Tunneldemper zal wel weer een limburgs woord zijn net als koelvloeistofoverslagbakje ![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#9
|
|||
|
|||
![]() tunneldemper is de demper onder je tunnelbak die lange ronde demper
ik heb daar een pijp tussen maar goed heb ff naar de demper gekeken en ik heb er geen flauwe bocht in zitten ![]()
__________________
MK II 16v |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah als je hem gewoon van de buitenkant kijkt ziet je het ook niet maar al je er door heen kijkt is die toch echt lichtelijk krom zeg maar of ik heb niet de goeie het is tijdelijk er komt een andere onder als stroeve weer los is en het woord tunneldemper heb ik niet zelf verzonnen maar hier van het forum gelezen en wist dus niet beter sorry als het verkeerd is als julie maar weten wat ik bedoel en nee ik kom niet uit limburg maar uit overijssel ![]() en ik heb spruitstuk met vlamdover eraan dan de demper onder de tunneldemper(tunneldemper) dan de middendemper en dan de einddemper Last edited by 1800 16v kr : 24-07-2006 at 21:49. |
#11
|
|||
|
|||
![]() inderdaad na ff in de demper gekeken te hebben..
heb ik er ook een flauwe bocht in zitten.. maar goed hoe hij er onder moet..ik geloof met t flauwe stuk richting midden demper
__________________
MK II 16v |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah ik heb hem er nu onder zitten en heb het gevoel dat de bocht naar boven of beneden moet ik heb hem nu als je voor de auto staat gezien de bocht zeg maar naar rechts zitten en nu zit hij niet echt mooi in de midden van de tunnel en als ik nu een beetje logisch nadenk den ik dat hij naar boven moet omdat de midden demper ook lichterlijk om hoog loopt en je zo en betere flow zult hebben ik kan het helemaal mis hebben hoor ik hoop dat er iemand is die alles nog orgineel onder de auto heeft en mij kan vertellen hoe die nu precies moet de rest iig bedankt voor de reacties Last edited by 1800 16v kr : 24-07-2006 at 22:44. |
#13
|
|||
|
|||
![]() zoals vwleusden ook al zei ..
je zult gewoon moeten spelen met de dempers draaien dus.. net zo lang tot ze goed hangen allemaal
__________________
MK II 16v |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah ik weet het maarjah je kunt met allemaal wel een beetje spellen nu hangt de middendemper en eind demper wel weer goed maar zit de (tunneldemper) er niet mooi onder ik zet hem binnenkort wel op de brug en dan zet ik alles er goed onder maar goed hij is wel dicht nu ik de klemmen er zo op heb zitten als julie zijden |