![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga eerst proberen als ik hem compleet kan verkopen zo niet ga ik hem demonteren en alles los verkopen.
Dit is eraan gebeurt (hij moet dus nog afgebouwd worden) -Helemaal gestript -bodem gestraalt -volgend plaat werk vervangen (nieuw of gebruikt) .achterklep .deuren .front .achterpaneel .schermen voor .motor kap -EPS rvs Vulpijp -Volgend laswerk .Spatbord randen achter .gaten achterklep gedicht .ruiten wissergat 1 gedicht ander naar het midden gebracht .verder wat kleine dingen nog gelast -helemaal gespoten met Standox lak -bodem in nieuwe coating Opbouw -Schijf achter -Nieuwe schijven en blokken klauwen ,hoofdremcilinder remkracht verdeler +leidingen en omvlochten flexibele leiding. -Nieuwe 16v Scirocco aandrijfassen. -Nieuwe wiellagers rondom -nieuwe FK schroefset -Onder de hele auto verstevigde Rubbers -Van voor tot achter een EPS rvs uitlaat (nieuw) Brandstofsysteem -Tot spinnekop alles vernieuwd dus nieuwe pomp en druk accumolator alleen 1 leiding onbreekt nog (retour) Motor -16v PL +/- 80.000 km Heeft 7 jaar niet gelopen (Draait wel rond) -Bijna alle pakkingen vervangen -Nieuwe ontsteking + bobine Verder nog -Nieuwe Sparco sportstoelen + slede -Elektrisch drie punts gordels -Borbet T 15” 5 stuks -Halve rolkooi -Blauwe hemel -Stof voor een vlakke vloer Etc etc etc Vraag prijs is 4200 euro alles meenemen ook hand boeken Alleen reacties per e-mail hummel.b@planet.nl |