![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn golf 1 uit 1976 is nu 4 jaar geschorst. Op het kenteken staat 171021 Golf S. Deze auto heeft een handgeschakelde versnellingsbak. Wat gebeurd er als ik deze auto ter APK aanbied met een automatische versnellingsbak?
Doet de keurmeester daar moeilijk over? Overigens blijft de motor inhoud gelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Daar zal die inderdaad moeilijk over gaan doen, volgens mij moet je wagen hiervoor zelfs langs de RDW om te keuren en papiertje aan te passen
|
|||
|
|||
![]() Blijft het orginele kenteken nummer dan bestaan of krijg je een nieuw nummer?
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mijn blijft je kenteken gewoon het zelfde, alleen je kenteken bewijs zal ge-updated worden geloof ik
|
||||
|
||||
![]() Ik betwijfel of daar moeilijk over gedaan wordt trouwens?
|
||||
|
||||
![]() wou zeggen...als je kijkt hoeveel 1.5 automaat golfjes/jetta`s zijn omgebouwd naar 16V op carbs....
|
||||
|
||||
![]() Ik heb tijden lang een Kever gehad die automaat op kenteken was maar al jaaaren als schakel door het leven ging. Nooit iemand ook maar een kik over gegeven. Hajee weet vast het antwoord?
|
||||
|
||||
![]() Hmm, Hajee is op vakantie trouwens...
|
||||
|
||||
![]() maakt volgens mij nisk uit...wordt alleen gecontroleerd op aantal cilinders en brandstof bij de apk?
|
|
|||
|
|||
![]() ben ik et mee eens et kan zo al mn projecten zijn automaat geweest lage km stand
en heb ze omgebouwd naar schakel en geen problemen gehad 1 heb ik zelfs bij de rdw moeten laten keuren om dat ik em per ongelijk voor sloop had afgemeld
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er ook geen problemen mee gehad
![]() |