![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik heb afgelopen weekend nieuw velgen gekocht !! een setje 14" verbreed staal met een bol getrokken 195 45 14 bandjes (tento bedankt ![]() en heb de jetta gelijk maar even op zijn laagst gezet ![]() maar nu mijn probleem : de laatst keer dat ik mijn auto uitgelijnd heb zijn de uitlijn meneer dat hij mijn wielen niet meer recht onder mijn auto kon zetten omdat hij te(?) laag was !? heeft iemand hier ervaring mee ? want ik zit niet te wachten op schuin afgesleten banden ?? b.v.d. gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() ik zou zeggen.. iets omhoogschroeven dan maar?
|
|||
|
|||
![]() da's natuurlijk niet de bedoeling he
![]() iemand een beter idee ?? |
|
||||
|
||||
![]() een andere uitlijn meneer proberen.
|
||||
|
||||
![]() eerst omhoogschroeven en laten uitlijnen, daarna weer laag zetten, of werkt dat zo niet met een schroefsetje?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Euhm niet bepaald, je moet elke keer als je je setje omhoog of omlaag schroeft weer opnieuw uit laten lijnen...
|
||||
|
||||
![]() heb ik ook gehad bij de uitlijner dat ie te laag was om nog aan de originele waardes te voldoen...
als het niet kan dan maar een beetje schuin toch...
|
||||
|
||||
![]() bandjes kosten geen reet meer tegenwoordig
|
|||
|
|||
![]() veedubprins heeft ook een jetta mk 1 en volgens mij heeft hij andere spoorstangen er onder om te zorgen dat hij en laag kan en uitgelijnd kan worden....misschien even een p.m. sturen naar hem??
greetzz G-J |
|
||||
|
||||
![]() Het feit dat je wielen iets schuin staan heeft nauwelijks invloed op het schuin slijten van de banden, de sporing juist weer wel!
Gewoon laten uitlijnen dus, en dat je wielen iets schuin staan maakt niets uit, is zelfs beter voor de wegligging!
|
||||
|
||||
![]() Dat ligt er maar aan. Als je rijdt als een oud wijf slijten ze met veel camber echt wel scheef af. Bij mij zorgt het er maar net voor dat de randen niet meer zoveel afrafelen...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dank u dank u voor alle reactie's !!
vind het opzich niet zo'n drama als ze schuin afslijten maar als het simpel te verhelpen valt lijkt me dat een betere manier !! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt gewoon nog een verstelbare spoorstang eronder en max. uitdraaien. kost ong. 80,00 bij de dealer.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kijk daar heb ik wat aan ![]() bedankt !!!! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() euuuuu foto,s
|