![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als ik van een oud model golf 2 de draadboom neem van het dashboard.
Past dit dan in de zekeringenkast van de golf/caddy 1? De stekkers lijken zo uit mijn hoofd aardig hetzelfde namelijk. Alvast bedankt voor de reactie`s. |
|
|||
|
|||
![]() niemand?
|
|
|||
|
|||
![]() Ligt er aan wat voor een bouwjaar je golf 1 is. Is het het latere type (wat ik wel hoop anders vind ik het jammer, maar dat terzijde) dan past dat idd gewoon.
Maar of alles dan ook meteen werkt? Dat denk ik niet.
|
||||
|
||||
![]() Past idd zo op je zekeringkast, alles werkt verder hetzelfde.
|
|||
|
|||
![]() Dankje wel Jeroen , als jij het zegt geloof ik het .
Zal van de week even kijken of dat mooi staat in de caddy. En anders maar een origineel gti dash. erin . Die tietenteller ben ik nou wel eens op uit gekeken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik weet niet of je op meningen zit te wachten maar ik zou er gewoon een golf 1 of cabrio dash in zetten.
zou zonde zijn een golf 2 dashboard is nou niet echt het mooiste dashboard wat er is... Maar dat is alleen mijn mening hoor.. groetjes twan |
|
||||
|
||||
![]() Ben het helemaal met twan eens, of je nu een Golf 1 hebt met origineel een "Tittentacho" dash er in, of een Golf 1 vanaf modeljaar`81 met dus het dashboard vanaf augustus 1980, beide moet men gewoon niet vervangen, niet door een Golf 2 dashboard en ook niet door een Corrado-dash, BMW-dash enz. enz.
Dat is alleen mijn bescheiden mening, zonder me er mee te willen bemoeien. |
|
||||
|
||||
![]() heb dezelfde mening als rené eigenlijk,vind het g2 dash echt niet zo mooi :$
en wat steven 16v zegt over korte of lange achterlichten, ze hebben beiden hun charme's zolang ze maar mooi orgineel blijven (in grote lijnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij vroeg toch alleen of de bedrading paste???...ja, die past, het dashbord zelf niet, de tellerunit ook niet....
Ik heb het wel al meerdere malen in een Golf 1 gebouwd, maar zo erin passen doet het niet....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
rustig maar, klopt, je hebt gelijk, we, ik en nog een paar anderen die hierop hebben gereageerd, zijn alleen een beetje off-topic afgedwaald, mag eigenlijk niet gebeuren, kan wel al eens voorkomen..... |
|
||||
|
||||
![]() Zo bedoelde ik het niet...ik dacht alleen laat ik wel ff melden dat het hele dashbord er niet zomaar in past voordat -ie morgen zijn oude dash er naast heeft liggen en er dan achter komt dat het niet past...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dashboard ligt er toch al naast hoor.... ![]() Maar ik heb besloten toch geen mk2 dash te plaatsen. Ben net tegen een mk1 dash aangelopen in top toestand, met chrome randje erin en de middenconsole erook bij. Verder ook nog wat chrome delen origineel voor de binnenkant. Staat straks mooi in combinatie met het chrome voor de buitenkant namelijk. Enige niet originele zijn de recaro`s die ik met leer laat overtrekken . Hier een foto hoe de caddy er u bij staat. ![]() ![]() En zo kocht ik hem: ![]() Last edited by RonPolo : 11-06-2006 at 21:37. |
|
||||
|
||||
![]() goeie keus..
maar succes er gaat voor mij bijna niks boven een strakke caddy.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bravo! ![]() |