![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moin,
Wie zou voor mij ff het volgende frontje in mijn Jetta grille willen shoppen? BVD! Dit: Of dit: ![]() Moet daar in: ![]() Hoop dat t wat gaat lijken ![]() -------------------------------------------- Wanneer je een foto nodig hebt van mijn Jetta vanuit een andere hoek, moet je t ff zeggen. Dan zet ik deze ook in mijn gallery... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk het niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() persoonlijk vind ik het wel een vette look
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon zo houden alstie nu is!
veel gaver ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zou het niet doen, Little Farmer
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ziet misschien een beetje vreemd uit, weet niet of het nou door de hoek komt of door de lampen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() k vind het erg gaaf!
|
||||
|
||||
![]() Nou Sponske,
Dat is dus gain verbetering mien jong !!!!! Lot mor mooi zo ast is !! Grtz.......... LRR
|
|||
|
|||
![]() Hoe hij nu is, ziet hij er veel sportiever uit! Ik zou het ook niet doen. Succes
|
|
||||
|
||||
![]() Niet doen is geen kijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel doen...
omdat iedereen het lelijk vindt... Jens
|
||||
|
||||
![]() Quote:
that`s the spirrit, lekker dwars beetje afgezaagd om nu ook te zeggen "WEL DOEN" ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ook een beetje kleur afhankelijk vind ik, bij die witte staat het beter dan bij die groene! Maarja iedereen een eigen mening he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() BEDANKT KEVIN
![]() Vind t zelf iig geen porum ![]() Wordt dus een nono ![]() -------------------------------- [zeik-modus] BTW: Waarom eerst 4 berichten over hoe het gaat lijken, en dan pas een photoshop door ons weledele Kevin? Had er zelf al ideeën over, maar wou t eerst ff zien... [/zeik-modus] Last edited by Sponze® : 08-06-2006 at 22:22. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gelukkig maar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 keer... Ben niet doof of zo ![]() ![]() ![]() Najah, eigenlijk ook wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2x hoezoooo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel of niet : moet de advertentie aanpassen want er is iemand die niet meer twijfelt
![]() |