![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanmorgen om kwart over 8 bij de coolhaven in Rotterdam
hele mooie T1 groen met wit
|
|||
|
|||
![]() zal Clemens wel zijn ..... in de Volksaddiction bus !!!!
![]() vertel,had hij z'n safari's open staan ??? |
|
||||
|
||||
![]() nee ander groen dan ik altijd op de foto's zie.... kzat er een behoorlijk eind achter dus heb niet kunnen zien wat er op of aan zat, maar het groen was iets donkerder
|
|||
|
|||
![]() zondag bij Leiden een T2 (tenminste ik denk dat het een T2 was) gezien, (brandweer-) rood met zwaailichten aan de voorkant van het dak....van wie???! zag er strak uit :bow:
|
|
||||
|
||||
![]() Langs de A15 tussen dodewaard en ochten, een T2 met een kraan er achter op met een bakje eraan.
Reclame voor een bedrijf wat in hekken doet 25-04 gewijzigd, kwam er vandaag weer langs, heb even goed opgelet, staan als je richting rotterdam rijd aan de linkerkant
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom kom je dan niet ff op de koffie :?
|
||||
|
||||
![]() zwarte 1300 in ede met compleet dichte velgen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Onze bus staat al een maandje weg te rotten voor de deur krukab... Geen tijd om mee te rijden, moeten volgend jaar toch maar eens een plekje gaan zoeken voor die bus en m de winter binnen te zetten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maandagavond: Zwarte 1300 met dichte velgen / wieldoppen(?), verlaagd, grijze raamband ( :neenee: ) in Broek op Langedijk. Is dit dezelfde? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doodzonde ![]() Jullie hebben toch een grote schuur in Zevenhuizen? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Duhhhh,die staat vol,net zoals bij mij ..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bekend probleem ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Yep,ruimte thuis voor twaalf auto's,maar het zit vol ... kga eerdaags maar eens wat "showsleutelaars" op straat zetten denk ik ... ![]() ff on topic: Den Haag,Komeetweg,tegenover nr. 11 ... Silver Bug,met alleen achter Porsche Boxster velgen ... vóór niet verlaagd (?) ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoiets? hmmm...
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() nou ségh ... deze issut !!!
|
|
||||
|
||||
![]() Goh bekend kevertje......
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
he krakkie, ff over die avatar... zijn dat nou twee kinderen of uh......???
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee,dat zijn twee "show-sleutelaars" die mij aanhoren ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als ik t niet dacht... FlatFour en VWout natuurlijk weer :?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zou kunnen ... kzat zelf te denken aan Mr.X en Miss S. ... alhoewel die laatste ook echt sleutelt ... niet echt een "show-sleutelaar" dus ... ![]() |