![]() |
|
|||
|
|||
![]() wie heeft er foto's van een witte gti (1983) met daaronder teledials van porsche... in 15" of 16" ???
Of wie kan die wielen eronder sjoppen voor mij. Heb zojuist een andere auto gekocht en ben benieuwd of dit er een beetje leuk uitziet... Alvast hartelijke dank
|
|||
|
|||
![]() niemand????
|
||||
|
||||
![]() ![]() moeten ook wel meer foto's van die golf te vinden zijn.. maja is een golf 1 op teledials....
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() [/IMG] |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vermeldt er dan wel ff bij dat dit Porsche 928 7x15 et52 Teledials zijn, modeljaar 1978.
|
||||
|
||||
![]() dat doe jij nu toch.....
zo dragen we allemaal ons steentje bij met onze gedeelde kennis van zaken... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heeft die auto hierboven wel banden ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het gaat erom dat het een mk1 met teledials is,er werd zover ik weet niet naar gegevens gevraagd over de maat enz. van de velgen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() [IMG]
![]() [/IMG] Nope geen banden ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je goed leest vraagt hij dat inderdaad niet, maar er zit nogal wat verschil in Teledials. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat het voor hem vooral om "the big picture" gaat en dus of het wel of niet mooi is op een golf 1....
maja ik heb geen id welk model van welk jaar is, kweet wel dat er verschillende versies zijn.....
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by flat4_85 : 20-04-2006 at 12:57. |
|
|||
|
|||
![]() Jongens allemaal al bedankt voor de foto's....
Het gaat mij idd om het totaal plaatje: een witte gti met originel spatbordlijsten (zwart) , laag en dan de teledials Wat word er bedoeld met veel soorten teledials??? meerdere maatvoeringen of echt uiterlijke verschillen.
|
||||
|
||||
![]() Idd,verschil in vorm en maat.Kijk eens op www.vwvortex.com ,in het forum voor mk1's staan veel foto's,die van mij komen daar ook vandaan maar ik heb niet alles afgezocht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als iemand me hier effe n plaatje stuurt van de gti, kleur maakt niet uit, k maak dr zelf wel n witte van en als jij me dan die velgen stuurt die je dr onder wil hebben in t zelfde perspectief, of ongeveer t zelfde, dan maak ik t plaatje dat je wil verlagen lukt ook nog wel, dus mag ook n standaard GTI op normale hoogte zijn, als die zwarte randen maar dr op zitten mailen kan naar breadfan83@hotmail.com of over PB liefst n beetje grote foto's
|
||||
|
||||
![]() Geen GTI maar wel wit
![]() 16inch BTW !! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() je hebt bolle met hoge ET waardes ( 52)
en diepere met lage ET waardes (23,3) die op de witte Jetta waren 7 en 8J met ET 23,3 ... met 13mm adapter ![]()