![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo mensen,
als ik een goed bod krijg, doe ik mijn golf zsm weg! Waarom? Omdat ik voor een mooie prijs een mooiere andere auto (wel VW uiteraard ![]() Vraag me niet hoe laag hij is enzo, alles is gedaan door de vorige eigenaar, op de powerrohr na. Het gaat om een Golf 2 GTI 16V (PL) uit 1990 met Jetta front, G60 bumpers en 15" lm velgen. Meer foto's op aanvraag. ![]() Je kan reply'en, bellen ( 0612404578 ) of mailen: patrick@hipheid.com Last edited by Intelligence : 05-04-2006 at 12:11. |
|
|||
|
|||
![]() Owjah, zit APK tot 26 juli 2006, denk dat hij met vlag en wimpel door de APK komt dus zit daar maar niet over in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() prijs is hier verplicht patrick
|
|||
|
|||
![]() Hmm vraagprijs dan maar eens € 1000,-
Btw 2000km geleden zijn er 4 nieuwe banden + remblokkken opgekomen |
|
||||
|
||||
![]() in welke buurt rijdt deze auto rond, ben wel geintreseerd, maar dan moet het wel een beetje in de buurt zijn, om ff te kijken
|
||||
|
||||
![]() zijn de probleempjes met de auto opgelost? anders is t miss wel eerlijk als je ze dr hier effe bijzet... lijkt mij dan he
|
|||
|
|||
![]() Ja alle probleempjes die ik ermee had zijn opgelost, althans, de remklauw word vanavond opgelost door de garage.
Hij rijd rond in omgeving enschede, weet niet waar jij vandaan moet komen ![]() Als t kan moet de auto zo snel weg, de vervanger die ik op t oog heb is een zeer mooie (VW uiteraard) en wil ik niet voor mn neus weg laten kapen :P Ow zie dat je uit Zwijndrecht komt, heb al ooit belangstelling gehad voor de auto van mensen uit Amsterdam (al 2x :s) dus je bent niet de enige die eventueel bereid is een eind te rijden voor een auto ![]() Last edited by Intelligence : 05-04-2006 at 10:53. |
|
|||
|
|||
![]() Trouwens 1 optie vergeten, hij heeft een schuifdak
![]() |
|
||||
|
||||
![]() als er een schuifdak in zit is het nix voor mij zit ik met mijn 2 meter tegen het dak sorry
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dak kan open man, ideaal!!
|
|
|||
|
|||
![]() Hoezo zit je dan tegen t dak hanz? Tis een origineel VW dak, af fabriek. Dus ik kan me niet indenken dat de hoofdruimte anders is
|
|
|||
|
|||
![]() Uppie!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij een schuifdak af fabriek is het plafond ong 2 cm lager dan bij eentje zonder schuifdak en das bij mij net wel en n et niet tegen het dak zitten vandaar..
|
|||
|
|||
![]() Als hij geen schuifdak had gehad kwam je nog met je kop tegen t dak omdat ie zo laag is en dus zo strak geveerd haha
|
|||
|
|||
![]() De eerste kopers komen zo kijken
![]()
|
||||
|
||||
![]() En verkocht?????
|