![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey!
ik zoek nog 2 voorstoelen voor een Golf II Gti. De staat maakt niet zoveel uit, de bestuurdersstoel mag instapschade hebben, maar de vorm moet er nog wel uit komen, dus niet dat de hele wang plat is! Graag voor een vriendelijk prijsje ![]() Groetjes en bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() heb je miss n foto van t motief? heb hier nog een zooi stoelen staan...
|
|||
|
|||
![]() Ja dat boeit dus juist niet!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het motief is zwart met groen in het midden en rood/licht-rood/oranje strepen
|
|
|||
|
|||
![]() Woon je in de buurt Breadfan83?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik woon in sittard en driebergen (bij utrecht) k kan ze desnoods ergens op de route afgeven als je daar ergens woont komende week ga ik op woensdag nog naar lelystad (als je daarmee geholpen bent kan ik ze dan evt ook wel meenemen de setjes die ik heb staan hebben iig instapschade, maar de vorm is voorzover ik weet nog in orde je kan me morgen na 5 uur ook effe bellen als je wil k ben te bereiken op EDIT over de prijs worden we t wel eens (en mocht je snel geholpen willen zijn met met als tijdelijke oplossing een slechte set, heb ik nog wel wat staan wat je zo voor wat pils kan hebben ![]() ![]() ![]()
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 10-12-2006 at 06:19. |
|
|||
|
|||
![]() nr genoteerd
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook nog wel een paar stoelen staan, laat maar weten of je interesse hebt
|
|||
|
|||
![]() PB!
Laat even weten of je in de buurt woont, net zo makkelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() slecht als in ECHT slecht
zit een gat in de wang en in de zitting, en een van de voorstoelen wil geloof ik niet meer aan de leuning versteld worden zal n kwestie zijn van effe nieuw kabeltje in leggen ofzo die andere set is wel nog in orde, ook n gaatje aan de wang maar voor de rest werkt ie nog prima en ziet er netjes uit foto's gaan op t moment effe niet
|
|||
|
|||
![]() Waar woon je dan, breadfan83?
Zo slecht hoeft idd niet nee! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() "ik woon in sittard en driebergen (bij utrecht)
k kan ze desnoods ergens op de route afgeven als je daar ergens woont" overal daartussenin staat ie zowat tot je beschiking ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik woon bij a'doorn (topic titel
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet dat ik zo topografisch aangelegd ben...en ook ben ik te lui om ff op een kaart te kijken...maar apeldoorn-> utrecht lijkt mij wel te doen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() is toch weer zo'n 80 km (dus 160 bij mekaar!)...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dacht ik nou ook ...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met een beetje redelijk verbruik kom je zo op een bedrag van 10 tot 15 euro voor die afstand...
|
|||
|
|||
![]() jawel...maar het is meer het ongemak
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar stond dat? k kom vaak ergens , dus miss dat ik t je mee kan nemen...
|
|||
|
|||
![]() MP is nu onbereikbaar
![]() Zou wel tof zijn! Het was ergens in brabant geloof ik...118 km bij mij vandaan...Ik zal wel kijken, maar aan de andere kant, ik hoef maar 2 stoelen! Niet meer, niet minder ![]() |