![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel mogen 14" ats classic 6J's kosten? ongepolijst, dus in standaard staat(
![]() iets slechter dan op de foto (en foto is 13"). Heb ergens een advertentie gezien,maar wilde weten wat ze waard zijn, thx! |
|
||||
|
||||
![]() in 14 inch is het model behoorlijk anders vind ik.(en das niet positief anders...)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() 75E is het wel gedaan... moeten ze er netjes uitzien.. en dat doen ze meestal niet.
|
||||
|
||||
![]() Hier een foto
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hmmmmmmmmmmm
lang niet zo dik als de 13" bert!
|
||||
|
||||
![]() Nette wielen, maar idd heel erg anders dan 13 inch...
|
||||
|
||||
![]() niet bijster mooi, maar wel lekker licht.
195/40/14 erom en tis best een leuk wiel. doe eens een bod van 60E ofzo en kijk of t wat word, meer dan 100 zou ik er zeker niet voor betalen.
|
||||
|
||||
![]() ik heb 50 geboden... kerel wilt er 200 voor...
had anders het plan ze te doen als deze 13" kleur van men witte golf 1, leek me wel geen slecht id maar die prijs :S |
|
||||
|
||||
![]() 200... tering...
zitten er nieuwe banden bij ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope, enkel watje ziet op de foto krijg je ervoor ![]() heb ik er niet voor over eigenlijk,moeten nog gepolijst worden, veel werk en kosten, en dan nog banden, niet echt goed voor men studentenbudget ![]() edit,dit is zen webshop: http://www.kapaza.be/results/userid/N26THYE6UT/ Last edited by DeNB3rt : 16-01-2006 at 20:19. |
|
||||
|
||||
![]() 200 belgische francen wil ik toch hopen! 200 euri is veel te duur!
|
||||
|
||||
![]() veel te duur, ik zou er niet meer dan 50/75 voor betalen. je 13 inchers zijn trouwens wel super! ben je er 26 maart ook?
|
|
||||
|
||||
![]() hey
mooie velgen die 14inch. zeker niet minder dan 13 inch maar das mijn smaak. 200 euro zijn we het wel over eens,das veel geld. kijk eens op de duitse ebay site. gaan altijd goedkoop velgen weg.
|
||||
|
||||
![]() ik vind de 14"ers wel wat hebben. helaas, vind ik dan, zie je ze niet zo veel.
en 13" classic is natuurlijk altijd goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind die 14" ook wel super, enkel gepolijst en in het wit/zwart
heb nu wss 14" ats cup kunnen versieren, 6J breed met 5mm 185/60/14 voor 100€ |
|
||||
|
||||
![]() nog even tonen, heb andere 14" ats classic 6J's gevonden
en omdat mensen zeggen dat ze qua uitzicht verschillen met 13" (niet verbrede type) hier een voorbeeld: ![]() zijn volgens mij dus identiek... |
|
||||
|
||||
![]() idd, lijkt vrijwel hetzelfde. zijn ze al van jou Bart?
iemand die nog zo'n setje (14") weet voor een nette prijs mag mij een pm sturen.
|
||||
|
||||
![]() Zijn ze in 14" ook te verkrijgen in bredere maten ?
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb ze nog niet gezien in bredere maten, heb ze nog niet in men bezit, heb die kerel gemailed
|
|
||||
|
||||
![]() we zeiden alleen dat ze anders zijn dan de verbrede, niet dan de standaard 13ers...
de brede versies vind ik persoonlijk 10x zo mooi als de niet verbrede versies.