![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier zijn een paar foto's om eens mee te beginnen (helaas nog op z'n wintervelgen)....
Maaar eind mei komen m'n BBS Rs001 eronder in 8 & 9 X 16, dan wordt die opnieuw gespoten in dezelfde kleur + Happich's en 944 klinken natuurlijk (zoals t hoort) ![]() Niet gevreesd, er komen nog meer nog meer foto's als het zover is.... ![]() Ben eens benieuwd wat jullie in deze toestand al ervan vinden... Last edited by welly240bhp : 29-01-2006 at 21:51. |
|
||||
|
||||
![]() SUUPHURRRRRRRRRR!!!!!
Echt heel mooi zo'n rallye! En de andere 2 is ook fraai ![]() mazzeltov |
|
||||
|
||||
![]() dikke kar die rallye!
enne.. die andere.. die `s toch van CPP?
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is erg fijn, erg erg fijn zelfs, maar houd je er wel rekening mee dat de rolomtrek van de voor en achterwielen gelijk moet zijn in verband met de syncro? Dus je zult er voor moeten zorgen dat met die verschillende breedtes je ook je bandenmaat vóór en achter verschillend zult moeten kiezen. Het komt echt vrij precies, een visco is duur! OF, je verbreed je 8J naar 9J, laat ik nou net nog randjes in 16 inch hebben liggen. Ik heb zelf ook een setje 9x16 klaar liggen voor de Rallye, die zijn ook uit 2 setjes bijeengeraapt om dezelfde breedte te krijgen, ik heb wel verschillende ET-waardes vóór en achter. Verder ziet hij er erg netjes uit, geen toeters en bellen, dat is mooi.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() En hoofdsteunen achter! Me is jealous!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Wat moeten die borbets opleveren ?
|
|
|||
|
|||
![]() Woest apparaat!!!!!!!!!! die groene is ook ganz geil! top spul
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, van Mora! RUKVOER! Dit zijn dé type 2 golfies! Lijkt super man!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb voor 7J en achter 8J zonder problemen.
|
||||
|
||||
![]() ok mel, jij wint
|
||||
|
||||
![]() Hele fijne Rallye !!!! En ook nog wel ROOD !!!!! (Je gaat hiermee goed in de smaak vallen bij sommige MK1 rijders
![]() ![]() ![]() Die groene is ook fraai, en zoals Rene al opmerkte: Die woont hier toch ook op het forum ???? Grtz............... LRR Ps: Keep us picted !!!!
|
||||
|
||||
![]() Wohaaa, super Ralley!
![]() ![]()
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 Last edited by Golf_Wolf : 23-04-2005 at 16:32. Reason: Supper veranderd in Super :p |
|
||||
|
||||
![]() [/QUOTE]supper Ralley[QUOTE]
klinkt als TUPPER.... RALLEY ik zeg het maar even: Er zijn er voor minder gestorven!!!!
|
||||
|
||||
![]() Of het is een Ralley om van te snoepen..
![]()
|
|||
|
|||
![]() als je voor en achter zelfde banden monteert heb je volgens mij echt geen problemen (omtrek blijft in mijn ogen toch hetzelfde maar gat het binnenkort nameten, maargoed, hier is al een heel topic aan gewijd)
ontopic: SUPER auto, nondejuuuhh.. |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de relaxte reacties...
En ja, die groene is van the one and only CCP.. Met die bbsjes moet k ff kijken hoe dat zit (wel goed dat je t ff zegt), als ze gelijk moeten blijven komt der dan op de 8j een diepere binnen schotel (blijft t voor t oog toch nog verschillend van buiten met de achterste velgen) En wat je zegt over die toeters en bellen, je hebt helemaal gelijk... Gewoon strak, orriginele kleur, goed plat en natuurlijk de BBSjes ![]() die borbetjes kunnen trouwens voor +/- €500 weg 7.5j x 16 met goede toyo's... hier zijn nog een paar xtra pics (niet kijken naar de achterlichten... zit na Wörthersee de niet heldere variant in ![]() Last edited by welly240bhp : 23-04-2005 at 20:13. |
|
||||
|
||||
![]() Trouwens we hebben ook een fotoalbum werkt wat makkelijker dan dit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() joe bedankt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ej die groene is van constant ....
en van die ralley heb ik geloof ik bbs doppen gepolijst...... |