![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar hij mist een wiel
![]() Oh dit gaat lachen worden ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() heeee een 'robin'!,vet man
roest iig niet he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() cool karretje, bestaan er ook heldere koplampen voor? en andere achterlichten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hehe!!da's gewoon echt lachen!!
pas maar op met de bochten, zo'n ding kwak je zo op z'n kant! :biggrin: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja dit is inderdaad gewoon echt lachen!! Nee roesten doet ie niet, dat is wel on-engels eigenlijk. Ik was wel verbaasd dat er een 4cyl in ligt, en dan met een leeggewicht van nog geen 400 kilo... Dat schreeuwt om iets van een Kawasaki blok ofzo
![]() En zie je die M in dat kenteken? Motorfiets! Daaaaaaag APK
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wacht maar dat komt nog wel, die apk voor motoren. en tja dan heb je een legio aan motoren om te kiezen ![]() maar hoe is de overbrenging van de reliant? voor of achterwiel aandrijving?(ik ken deze techniek helemaal niet) |
|
||||
|
||||
![]() Ik kende het ook niet, was leuk om zo'n ding eens van onderen te zien...
Achterwielaandrijving: motor zit voorin in de lengte en verder een hele klassieke setup met een aandrijfas naar achteren en een differentieel. Super simpel.
|
||||
|
||||
![]() en waar the hell vis je zoiets op??
|
|
||||
|
||||
![]() zijn er nog wel een paar van.
kwam er toevallig eentje tegen in bloemendaal deze week. en jaren geleden stond er 1tje in het max magazine met een v6 of v8 en met flip/tilt body. zag er machtig uit en maar wheelies trekken. |
|
||||
|
||||
![]() hier in de buurt staat ook zoiets...een witte en die is van kunstof
|
|
||||
|
||||
![]() die v8 was trouwens een reliant kitten 4wieler
![]() wel met een rover v8 en zie voor meer info: http://www.beardmorebros.co.uk/webs...iant_kitten.htm en hier wel een link van de robins met ook de 2000 modellen! ![]() http://pages.zoom.co.uk/elvis/robin.html |
|
||||
|
||||
![]() speciaal voor stijn, ivm omslaan dus....filmpje voor stijn! :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() eerste pagina doet t niet.... en je hebt een pm hendrik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij mij wel, perfect, is real player filmpje.. ![]() (@richard:msn even kwijt...even opnieuw opstarten) |
|
||||
|
||||
![]() Tering, zit net dat verhaal te lezen van die V8 Kitten, maar die meneer kan wel sleutlen zeg! Wat een vakwerk! Staat ook een Robin tussen met een 2liter Ford motor...kan dus wel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
steengoed,bangerracing met een driewieler koprollen verzekerd ![]() wie de baan moet opruimen heeft een weekje vrij genomen denk ik. |
|
||||
|
||||
![]() Ik moet gelijk aan mister Bean denken. Daar komt ook een 3-wieler in voor.
G60 of een VR6 inbouwen?
|
||||
|
||||
![]() ow god
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jesus...stijn wat heb je nu weer....
word je straks de wheelieking van t forum? ![]()