![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf Cabrio G60 240 pk, lichte werkzaamheden, ben benieuwd wat er mis is met dat ding, we hebben ff gemaild.
![]() http://koopjes.marktplaats.nl/auto_.../15539222.html? |
|
||||
|
||||
![]() verkeerde link slaperd
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He slaperd heb hem al aangepast.............
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bedankt he, slaperd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() word er moe van alex...
|
|
||||
|
||||
![]() lijkt op mijn ex.. maar is het niet
|
||||
|
||||
![]() wel een kik ding echt een slaper.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Weet je waar ik moe van wordt?????? Nou????
Van dit lamme weer om de type 1 binnen te moeten laten staan......... ![]() Dacht inderdaad dat ie van Richard geweest was, dus niemand geen info???? |
|
||||
|
||||
![]() ken hem wel.. weet ook dat ie geen 240pk heeft.. was vroeger van een jongen uit groningen.. heb wel naast hem gestaan met de sprint..denk dat ie eerder rond de 190pk heeft.. technisch redlijk maar auto had een paar plekjes.. kap had ook wat scheurtjes en leer was aardig uitgezit...
edit: zie dat ie nu een nieuwe kap heeft. maar vraag maar eens naar uitdraaien..zijn er niet.. schijnt een JD chip in te zitten..
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 29-12-2005 at 18:59. |
|
||||
|
||||
![]() Hmm als ik naar de voetuiggegevens kijk, is hij op 16 september 2005 op naam gezet en de apk is verlopen op 6 juli, heeft hem zelf ook met werk gekocht schijnbaar????? Ben benieuwd naar zijn reactie op de mail. O ja en euh richard heb dus ook gevraagd naar uitdraaien en specificaties, ben benieuwd vond de prijs nog wel interressant.
Voertuigsoort ![]() PersonenautoMerk ![]() VOLKSWAGENHandelsbenaming ![]() GOLF CABR. 72 KW U9Kleur(en) ![]() BlauwBrandstof ![]() BenzineAantal cilinders ![]() 4Cilinderinhoud ![]() 1781 cm3Aantal zitplaatsen ![]() 0Aantal staanplaatsen ![]() N.v.t. Massa ledig voertuig ![]() 1.006 kgMaximum massa voertuig ![]() 1.375 kgMassa rijklaar ![]() 0 kgLaadvermogen ![]() N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:- ongeremd ![]() 500 kg- geremd ![]() 1.200 kg- oplegger geremd ![]() N.v.t.- autonoom geremd ![]() N.v.t.- middenas geremd ![]() N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland ![]() 29 juni 1998Datum eerste toelating ![]() 14 mei 1991Datum aanvang tenaamstelling ![]() 16 september 2005 Vervaldatum APK ![]() 6 juli 2005 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
prijs is wel net..als je hem voor 2500 mee kan krijgen.. vraag hem ook ff wat voor versnellingsbak er achter zit.. nog makkelijker voeg me maar toe aan msn