![]() |
|
||||
|
||||
![]() yupz
ik kan hier aan een witte jetta geraken van '80 met een 1500 naft erin (?) met 51.000 km's... de wagen staat al een jaar buiten.De verkoper vraagt aan mij 600€ is dit te doen?En op wat moet ik letten als ik hem zou kopen? edit meer info: herspoten 6jr terug origineel vw wit kleur,nieuwe alternator,radiator... ben gaan kijken voor foto's , interieur ziet er als nieuw uit ! ik denk dat ik deze niet zal laten staan , srry voor de blurry pics.. groeten da4
|
||||
|
||||
![]() niemand?
komaan der zitten hier toch jetta 1 fanaten?
|
||||
|
||||
![]() Bied 500 en haal hem op! Is wel wat leuks mee te doen! En dan echt niet duur...(motorsteun zit ook al goed voor een ander (lees: sneller) blok)
|
||||
|
||||
![]() voor 500 haal je hem gewoon op en dan gewoon lekker rustig aan beginnen!
Plaatwerk is denk ik ook nog wel te krijgen als je wat noding heb!! Maar was hem eerst eens even een keer en kijk hoe hij er onder uit komt!! Succes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sneller? Is dit niet echt een zuinige motor qua prestaties?... is een 1500 JB kan dat? wat geeft da zo van verbruik dan...
|
||||
|
||||
![]() 1500 is wel lekker zuinig inderdaad.
maar jaar stilsstaan...is niet echt goed, echt niet meer mee gereden? zie dat er een klink mist, veel vocht in de deuren...roest? vulhals van de tank zal er wel uitgerot zijn, controleer die voordat je gaat rijden? zit er nog keuring op? vast niet... dan zou ik er geen 500E voor geven..hoogstens 200 gezien de bult werk die je aan het blok gaat hebben en evt aan de caross. remmen kunnen vast zitten, carb is waarschijnlijk smerig, vloeistoffen moeten gewisseld en de boel doorspoelen. dan nog een hoop schoonheidsfoutjes erbij en het maakt hem een stuk goedkoper. succes
|
||||
|
||||
![]() 1.5 JB (+/- 70pk) Heb ik zelf ook een tijdje mee gereden in mijn golf 1. Op de blokjes heb ik niks op aan te merken. Het verbruik heb ik niet echt op gelet. Was meer aan het cruisen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn Jetta 1.5JB (75PK) rijdt 1:12
en kan wel goed uit de voeten ![]() Heb er wel een wat royalere carb op zitten... Voor 600 euro zal er nogal wat werk aanzitten. Maar misschien de moeite waard. 51000 km is erg weinig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ok we hebben hem daarjuist doen starten , draait mooi zonder choke als ie warm had en heb er es even mee kunnen rijden op het veld
![]() Ik heb ook eens de pedalen bekeken en niks (of bijna niks) van slijtage.De kofferbak onder reservewiel was zelfs poerdroog,en dat na 1 jaar buitenstaan kheb er nog 50 euro afgekregen.. die man ging hem anders zelfs restaureren. dusja nu opkuisen , lak ziet er erg goed uit btw , kzal hem dan effe zo laten van kleur . en dan cruisen op de belgische wegen (aiai men portemonee) ik hou jullie op de hoogte da4
|
||||
|
||||
![]() gaaf bakkie hoor veel plezier er mee en hou ons op de hoogte he! bv wat foto's na een grondige wasbeurt, ben toch wel benieuwd hoe ie er dan schoon uit ziet
![]()