![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat rijmt er op twaalf(12)??
ik heb echt geen idee en met sinterklaas in het vooruitzicht lijkt het me wel toepasselijk om het nu maar te vragen. wie o wie weet wat........ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niks geloof ik
|
||||
|
||||
![]() doe je het in het engels....rijmt het weer op elf...
|
||||
|
||||
![]() of je plakt 12 e5rgens midden in de zin en eindigt dan met een ander woord...
![]()
|
||||
|
||||
![]() niks wat echt rijmt, misschien past 'vanaaf' wel, maar echt rijmen doet het niet :P
succes ![]()
|
||||
|
||||
![]() zalf op z'n utregs!
zaalf op herfst rijmt ook niks meen ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hé jaa nog zon word. best wel geinig. het gaat er niet om dat het in een rijmpje staat maar ben wel benieuwd of iemand er wat op vind. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
O ja.....bezigheidstherapie ![]()
|
||||
|
||||
![]() je moet wat op je vrije dag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat rijmt er op Twaalf
Volgens Rik Schutz, uitgever / publisher Van Dale Lexicografie is er niets dat op twaalf rijmt Echter zwaalf is een soort zwaluw en volgens sommige bestaat er een voornaamwoord aalf, maar beide woorden staan niet in de Dikke Van Dale. Volgens Herman Dumont (verzonden op 19 maart 2000): "in de dikke Valdaele van 1961 ( achtste druk) staat het woord zwaalf wel ." Ruud Baartscheer kwam met halvertwaalf, gevonden in een puzzelwoordenboek ZOEK EEN NAAM VOOR EEN JONGEN! Aafke Aafko Aai Aaie Aaielt Aaike Aaildert Aailert Aailt Aaiolt Aaite Aaize Aal Aalbert Aalbert-Johannes Aalbert-Pieters Aalberts Aalbertsz Aalderd Aalderik Aalderk Aaldert Aaldrik Aalf Herfst-kerst-gerst
|
||||
|
||||
![]() op twaalf rijmt anale zalf..
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dusssssssss.....................ja, ik weet het dat rijmt niet op 12..............maar uiteindelijk gaat dit ook nergens over.
Probeer eens 12 in het Gronings, misschien dat daar iets op rijmt. 12 in het Gronings = Twoal'm (spreek de o kort uit, en de a nauwelijks) Succes verder...........ga ff verder met werk !! Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kan ook gewoon een iets oudere vriendin zoeken, dan is t probleem ook opgelost ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() uitspreken als twaluf dan kan je er wel wat mee;
stuf love ( uitspreken als luf) muf ruf(t) het duitse luf(t) verzuf(t). Ik ben hier echt goed in... al zeg ik het zelf dan... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() op zijn Venloos: twelluf = twaalf, elluf= elf, dus die rijmen al.... zelf=zelluf...easy!!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |