![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik ben bezig met de restauratie van een scirocco type 1. Bij de demenotage is er een remklauw kapot gegaan (brak en stuk uit). Nu vroeg ik mijn af of ik zonder veel aanpassingen andere klauwen kan gebruiken.
Als ik andere remklauwen ga gebruiken van bijvoorbeeld een golfje 1 die een ander type klauw heeft wat moet ik dan veranderen (ankerplaat hoofdremcilinder ed?) Het gaat om een scirocco met 1.6 FP blok. Iemand die andere klauwen voor me mag ze aanbieden ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() voor of achter???
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Voor, achter heb ik trommels.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel 2 golf 1 gti klauwen liggen, gewoon netjes. Dan kun je geventileerde schijven monteren(239mm*20mm). of heb je dat al?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#5
|
||||
|
||||
![]() heeft de mijn huidige hoofdremcilinder daar genoeg oempf voor?
ik moet nog nieuwe schijven en blokken, eerst maar eens remklauwen |
#6
|
|||
|
|||
![]() wat voor type klauw zet er op gerling of VW II verschil zit in de klauw
niet in de bevesteging |
#7
|
||||
|
||||
![]() hoofdremcilinder kun je gewoon houden
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Klauwen die ik heb kunnen er dus zo op, nieuwe schijven en blokken erbij en het is ok
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |