![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens slecht draaien van men golfje ,
En de pierburg beu was , is deze vervangen door een weber 36tlp .hand geschakeld . Ontsteking vervangen door elektronisch . Nu draaid deze nog slechter .. Rotor staat gelijk met eerste cilinder . Nu heb ik wel een stroboscoop lamp liggen . Kan iemand eventueel uitleggen hoe de ontsteking juist afgesteld moet worden , Eventueel voorontsteking . Zit hier ook verschil in door de weber in graden ? En het merkteken te gebruiken op vliegwiel ? Dus niet de o ? Bedankt ! |
|
|||
|
|||
![]() Heb je de Bobine mee vervangen en zitten de bougie kabels op de juiste volg orde 1342
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Bobine mee vervangen , Blijkbaar had ik wel 3 en 4 verwisseld deze staan juist nu draait stukken beter . Nu heb ik enkel soms nog een vlam uit de carburator , Iemand dat weet op hoeveel graden de ontsteking moet afgesteld worden ? Vacuüm losgenomen , Denk dat daar nu het probleem zit bij afstelling ontsteking . Gaat over een 1500 Jb motor |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Stievie,
Ik weet niet of je het duits een beetje machtig bent maar hier staat het: http://sowirdsgemacht.com/band11/VW-Caddy-VW-Golf-VW-Jetta-VW-Scirocco.html#!205 Het moet zijn 9 graden voor het bdp met vacuumleiding naar verdeler los en afgedopt. Zie ook plaatje.
|
|||
|
|||
![]() Vlammen dan staat ie te vroeg werkt je vacuüm vervroeger de membraam kan lek zijn