![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hallo medeforummers,
Omdat ik na het aanschaffen van mijn BMW meteen alweer verlangde naar VW (en als gevolg hiervan dus meer reed in mijn MK2 :P), ben ik me toch serieus aan het oriënteren op Golf 6. Deze Golf is van 2009 tot 06-2011 ook geleverd met de 1.8 TSI motor, onder andere vanwege leveringsproblemen met de 1.4 TSI (160pk variant). In Nederland werd deze Golf verkocht als Limited Edition, in Duitsland als '18T' Sondermodell en als reguliere uitvoering. Het gaat hier dan volgens mij om de motorcode CDAA. Dit is de dwarsgeplaatste motor die ook in de A3 geleverd is. Kan iemand mij vertellen of de bekende problemen gelden voor deze motor? We kennen de volgende: - kettingen en kettingspanners - olieverbruik Ik kan hier geen duidelijk antwoord over vormen. Heeft iemand misschien hier misschien meer informatie van?
__________________
2011-2017 MK2 1.8 GU. First car is best car https://www.ed.nl/deurne/auto-in-de...eurne~a9bc084c/ 2017-Nu MK4 1.6 16V ol' reliable 2017-Nu Ascona B 2.0E ol' hoonable |
#2
|
||||
|
||||
![]() Foutje hoort in MK V, VI en VII thuis, sorry! Kan dit verplaatst worden?
__________________
2011-2017 MK2 1.8 GU. First car is best car https://www.ed.nl/deurne/auto-in-de...eurne~a9bc084c/ 2017-Nu MK4 1.6 16V ol' reliable 2017-Nu Ascona B 2.0E ol' hoonable |
#3
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk
![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
||||
|
||||
![]() Met een grote boog omheen lopen.
Met deze motoren zijn heel veel problemen. Moet je maar even zoeken op het audi forum.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines ![]() Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf ![]() |