|
||||
|
||||
VW Forum Meeting Alkmaar
Last edited by polobm : 31-08-2014 at 18:00. |
|
||||
|
||||
Was leuk, ennnnnn om de hoek
|
||||
|
||||
Was een leuke meeting en goed georganiseerd.
Tevens nog een mooie 2de prijs best of VAG mogen ontvangen. |
|
||||
|
||||
Leuke meeting Qua formaat van de meeting is het mooi zo. M'n laatste meeting was MIVW, ook wel leuk maar veel te massaal.
Stond weer heel wat moois tussen en heb weer een aantal plaatjes geschoten. DSC05744.1 by woutzor, on Flickr DSC05884.1 by woutzor, on Flickr DSC05791.1 by woutzor, on Flickr DSC05808.1 by woutzor, on Flickr DSC05823.1 by woutzor, on Flickr DSC05839.1 by woutzor, on Flickr Compleet album: https://flic.kr/s/aHsk2aUMTb
|
||||
|
||||
Leuke goed opgezette meeting..
Hier de link naar mijn foto's.... https://www.facebook.com/pages/subd...169978463076384 Vergeet niet te tagge (als die er nog niet bij staat) en natuurlijk een like |
|
||||
|
||||
Super deze meeting, lekker compact mooi spul en nog nooit zoveel geouwehoerd als hier ik wist niet dat ik al zoveel mensen kon had geen speeksel meer over, gelukkig was er gratis koffie.
|
||||
|
||||
Leuke meeting!
Iets meer auto's en wat minder luide muziek zou wenselijk zijn, maar goed vermaakt. Deze Golf was mn favoriet
|
||||
|
||||
[QUOTE=Marco R29]Leuke meeting!
Iets meer auto's en wat minder luide muziek zou wenselijk zijn, maar goed vermaakt. Deze Golf was mn favoriet Thanks voor het compliment. |
|
|||
|
|||
Ik was er ook... bij toeval, had een afspraak een paar straten verder! Zag er zo in het voorbijgaan echt super uit, heb hele strakke Golf's, Kevers en Jetta's gezien.
|
|||
|
|||
vw forum meeting alkmaar
komt er dit jaar een vervolg?
bert |
|
||||
|
||||
23 augustus weer ! Meer info volgt via vwforum.nl
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toch weer is de golf 1 uit de stal Theo?
|
||||
|
||||
Dat gebeurt inderdaad niet vaak genoeg.
|
|
|||
|
|||
is er al meer info??????
|
|
||||
|
||||
Zie VWForum en Facebook..
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, niet iedereen heeft een vwforum / fb account. Kleine moeite lijkt mij. |
|
||||
|
||||
Ik wist niet dat jullie op de teentjes waren getrapt.. Vind het zelf niet zo netjes om op volksforum een meeting van VWForum te promoten.. Maar goed, zal m aanmaken bij de meeting pagina..
|
|
||||
|
||||
Werd tijd 😂