![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij mijn nieuwe aanwinst, een Golf 1 S, swallowtail. Het is een late 1975'er, dus een modeljaar 1976. Afgezien van de voorschermen nooit iets aan gebeurd, en zo goed als geen roest! Ik zal van het weekend nog even wat extra foto's maken van de buitenkant
![]() ![]() De Golf blijft volledig origineel, hier en daar zullen wat details weer in originele staat teruggebracht worden. Mijn vraag voor nu aan de Golf 1 kenners is, wat ontbreekt er hier in het interieur. Ik weet dat er is het basis en S type een rubbertapijtje hoort, en niet dit vilt tapijt. Maar verder? Hoort er nog iets onder t dash? Het ziet er nogal kaal uit. Ik hoor het graag ![]() ![]() ![]() Last edited by Bastiaan86 : 20-02-2015 at 15:11. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er super uit! en zeldzaam aan het worden! succes ermee (Y)
|
|
|||
|
|||
![]() Hier hoort inderdaad een plaat onder. Ik heb ze zelf gemaakt. Kan binnenkort wel even een foto maken
|
||||
|
||||
![]() @erjan: thanks
![]() @spike: ik zal eerst morgen even een foto maken van wat ik achterin de auto vond, dat was een soort afdekplaat maar naar mijn idee paste het niet... misschien is dat dus toch de plaat die eronder hoort. Jullie horen het nog ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben ook wel benieuwd Spijk ik moet ook nog iets zelf gaan maken. Mooie Golf Bastiaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() zo ziet mijn vroege 76'er dash eruit. Als je nog meer foto's wilt van bepaalde dingen moet je het maar zeggen heb zo'n beetje overal foto's van. Of neem een kijkje in mijn topic. En dat kale model dus altijd zonder aansteker, dicht dashboard kastje? Komt er nog een topic van? 5-deurs niet mijn model maar wel leuk en zijn niet zeldzaam aan het worden. zijn ze al ![]()
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 Last edited by jasonnl : 20-02-2015 at 18:03. |
|
|||
|
|||
![]() super mk1..
en handig deze foto. nu weet ik welke schakelaar ik mis..midden in het dasch de rechtse.. mistlampen? |
|
||||
|
||||
![]() Dat aflegvlak rechtsonder hebben de standaard uitvoeringen niet. Vilttapijt kan wel origineel zijn, dat is dan een optie. Valt vaak samen met achterruit verwarming, achteruitrijlichten, parkeerlichten en nog wat van die sullige dingen waaronder eventueel dit aflegvlak, maar dat ben ik niet zeker. Noemde ze de golf "extra". Daarbij heb je een automaat die dan weer standaard bijna dat hele pakket had. Voor de "veiligheid" zeg maar... Je moet even een vw-certificaat aanvragen bij wolfsburg, daar staat precies op wat je wel en niet hoort te hebben.
Maar wat een retegave golf heb je zeg! Echt wel knap uniek in 4-deurs ook! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, maar dat hadden ze niet allemaal, bijna geen eigenlijk. Was een dure optie die zelfs de Duitsertjes vaak links lieten. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Zo ziet mijn 75'er dashbord eruit, enkel de middenconsole is niet origineel.
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor alle leuke reacties
![]() Ik had ook altijd meer met 3-deurs dan 5-deurs, maar ik vond t totaalplaatje toch wel erg leuk zo! En 5-deurs zijn idd nog zeldzamer. De knippers in de schermen zijn me een doorn in het oog, die gaan er zeer binnenkort uit, heb de dopjes al liggen. Die zal ik phoenixrood verven. Uiteindelijk wil ik de gaten netjes dicht laten maken, maar dan heeft voor nu even nog geen prioriteit. @jason: hij is nog nooit overgespoten of opgeknapt, heeft al heel lang binnengestaan en dat is ook te zien ![]() ![]() ![]() ![]() @barn: thanks voor de info! en dat certificaat zal ik gelijk even opvragen ![]() Kan een moderator misschien de titel van dit topic aanpassen naar "Mijn nieuwe Golf 1 swallowtail" ik krijg t niet voor elkaar. Dan kan ik dit topic blijven gebruiken om af en eens een update te plaatsen. |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf ding! Neem je hem mee naar Volksdub?
|
|
||||
|
||||
![]() Er hoort wel een plaatje het "gat onder het dash" af te dekken, hardboard met laagje nepleer zeg maar. Maar aflegvlak dus niet in principe.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt hoop foto's weg. Maar kan hem wel in de gaten houden. Ben ze er opnieuw aan het opzetten.
En waar heb jij die foto van het dashboard vandaan?
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
![]() ETKA zo te zien
|
|
||||
|
||||
![]() Moet ik toch ook eens op mijn computer zetten. Maar krijg het niet werkend..
En wat is je chassisnummer? en al in je gordels gekeken?
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
![]() Idd Rik ! nr 1 en 3 zijn zeeeeeeeeer zeldzaam
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, je hè Peter?!?!?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @evilnyntje: Volksdub ga ik proberen heen te gaan
![]() Ik heb een oude versie van ETKA maar dit plaatje komt van partscats, een soort online versie van ETKA, werkt echt goed ![]() Mijn chassisnummer is 176306xxxx. Hier de foto's van het de plaat die ik achterin de auto vond, maar als ik die onder t dash pas blijven er bovenaan wat gekke gaten over, net alsof er nog wat ontbreekt ![]() ![]() ![]() Iemand een idee?? |