![]() |
|
|||
|
|||
![]() Grote brand Den Haag onder controle
Een brand in een loods voor auto-onderdelen in Den Haag heeft woensdagmiddag voor grote zwarte rookwolken gezorgd. Tot in de wijde omgeving was de rook te zien. De loods brandde nagenoeg uit. De grote brand bij de sloperij brak kort na drie uur uit. Volgens de brandweer was er geen gevaar voor omwonenden omdat eventuele schadelijke stoffen verwaaiden door de wind. Het publiek moest op ruime afstand blijven omdat er regelmatig ontploffingen plaatsvonden. De brandweer kon grotendeels voorkomen dat het vuur oversloeg naar de auto-opslag. De schade kon de brandweer nog niet schatten. Het vuur is vermoedelijk ontstaan door las- en slijpwerk in de loods. bron:www.tvwest.nl Dit is dus bij ons aan de achterzijde, aan de Komeetweg. Mag wel zeggen dat wij gistermiddag door het oog van de naald zijn gegaan. Als de wind anders had gestaan .... |
|
||||
|
||||
![]() Het was een aanslag op me longen
![]() Zal voor jou wel helemaal donker zijn geweest, dikke files en ik lekker op me fietsje er lang gefietst. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zal die ouwe zelf wel aangestoken hebben om alle rechtzaken te omzeilen
![]() Desalniettemin : tis en blijft waardeloos voor alles en iedereen |
|
||||
|
||||
![]() Ze hebben gehoord dat ze een 75er 03 kregen, om dat te voorkomen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Shiiit! Das wel erg dichtbij! Geen schade Kruk@b?
|
||||
|
||||
![]() ja, dat zijn altijd mindere dingen, gelukkig is jou eigen toko niet afgefikt.
|
|
||||
|
||||
![]() een loods die afbrand door las-en slijpwerkzaamheden anno 2005? Tegenwoordig verwacht je toch van bedrijven dat ze daar super voorzichtig mee zijn..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Wel een flinke brand zo te zien.......word je niet vrolijk van als dat vlak achter je zit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar kan je je nog lelijk in vergissen ![]() |