#1
|
|||
|
|||
Mooie USA Golf1 cabrio voor weinig
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr mooie Golf1 cabrio voor erg weinig geld , voor een amerikaanse cabrio waar alles opzit , mocht deze echt netjes zijn , maar wat voor GTI motor is dit? Niet de oude DX 112 pk iig
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven Last edited by CAR-POOL : 05-10-2014 at 19:22. |
#2
|
||||
|
||||
Dit is de JH motor.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#3
|
|||
|
|||
Apart dat de verkoper zo weinig geld ervoor vraagt voir complete USA cabrio als die echt netjes en goed is 1500 euro geen geld denk dat je er snel bij moet zijn!
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven |
#4
|
||||
|
||||
Redelijk normale prijs voor een cabrio toch?
US cabrio is zo zeldzaam niet
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#5
|
|||
|
|||
Als je rondkijkt naar andere modellen die veel kariger zijn en gewoon normale carbarateur motor hebben is deze in vergelijking goedkoop
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven |
#6
|
||||
|
||||
kun je nog een flinke kater van oplopen..die blokken zijn 'ietsje' anders dan een europees model en ik dacht ook dat het een 1700 was ipv een 1800..
de airco bij zo'n ding is een drama..en feitelijk zijn ze zo mooi niet met die lelijke bumpers en sidemarkers.. veel mensen (ik inclus) lopen er daarom met een grote boog omheen.. ik heb ooit voor een maat van me zo'n ding omgebouwd naar Quartetmodel..(93 ofiets).. motorisch liep dat ding zwaar klote..na weekenden rotzooien aan het injectie systeem ,dat overigens veel meer slangen en potten en dergelijk heeft dan een DX..toch een wijs besluit genomen en er een Golf 2 GTI digifant blok in gesodemieterd...eind goed al goed.. mij niet gezien met zo'n Rabbit Convertible |
#7
|
||||
|
||||
Juist, exact dat, leuk zolang je er alleen maar hoeft naar te kijken en lachen om al z'n sullige opties en afwijkingen. Zodra je er aan de gang moet is het eind nooit meer in zicht. Heb er ook eens onder handen gehad, was de eerste en de laatste. Ik weet nog dat ik dacht, "hé, leuk, eens zo'n amerikaan, is eens wat anders". Maar by God, wat een rampenplan.
|
#8
|
|||
|
|||
Veel ellende dus met zo'n amerikaanse uitvoering , daarnaast zal de airco vast stuk zijn , cruise control niet meer werken , kjetronic systeem wel slecht zijn en de elektronica slecht de cockpit metere enzo . En dan de vraag met de automaatbak
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven Last edited by CAR-POOL : 05-10-2014 at 18:41. |
#9
|
||||
|
||||
Automaatbak is dan weer t enige dat niet te slopen valt, toch niet met het originele blokje erachter...
|
#10
|
||||
|
||||
Ken meerdere die er probleem loos mee rijden
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
#11
|
||||
|
||||
ik heb er zat gekend die allang richting Hoogovens/Daalmeijer zijn gegaan..
Cabrio rijden is sowieso anders ,de een geeft er niks om dat paddestoelen groeien op de stoelen in de winter..de ramen bevriezen aan de binnenkant,alles piept en kraakt en de ander is overal blij mee... |
#12
|
||||
|
||||
voor de rest gaat het wel goed met je?
__________________
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60 Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits |
#13
|
||||
|
||||
Maar Heinz weet alles veel beter, waarschijnlijk nooit in een cabrio gereden
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
#14
|
||||
|
||||
Misschien brengt hij het niet op z'n subtielst, maar in essentie is het wel waar wat hij zegt. De cabriorijders rijden gewoon graag cabrio en kunnen dan wel leven met een extra suisje van een rubbertje ergens dat niet helemaal lekker afsluit, terwijl er genoeg zijn die er helemaal niks om geven om open te kunnen rijden. Ikzelf ook niet, zie de meerwaarde echt niet, een schuifdakje is meer dan zat! Maar ieder 'z'n ding' zullen we maar zeggen, niks mis mee.
|