![]() |
|
||||
|
||||
![]() HELP
![]() ![]() ik heb een zeer fraai (bijna compleet ![]() wie kan mij hiermee helpen, ben bereid best redelijk te betalen ervoor ![]() dank Huibert |
|
||||
|
||||
![]() ik moet even kijken, ik heb nog wel het eea liggen.
Is het een dik opliggende lijst of een dun opliggende lijst. Daar zit namelijk verschil in. Joep |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heeft PON ze niet meer liggen? Jij moet toch een beetje korting kunnen bedingen bij de heren van het magazijn? Grappig dat je het over de rechter VOORdeur hebt bij een cabrio, trouwens! |
|
||||
|
||||
![]() tsja, en er heeft nooit iemand het over zijn 3e of 5e deur die hij strak heeft gemaakt.... strange world.
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Jeroen Sluyter heeft er nog wat liggen.
jeroen@bolku.nl
|
||||
|
||||
![]() 25 Euro ex BTW via de dealer
|
||||
|
||||
![]() Ehhh Huibert, jij werkt toch bij een VW-dealer???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk de dik opliggende lijst, ik heb een foto gemaakt van de rest.... Huibert |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij bent wel verdomde scherp hè, dat is de 2e keer dat jij mij bij de veter hebt, wat kan ik zeggen, ik ben blont ![]() Huibert |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jeroen heb ik al gevraagd via Richard, heeft alleen linker VOORdeur maar thnx voor meedenken, en ja ik werk bij de dealer, maar helemaal nieuw vind ik gewoon te duur en 1 nieuwe staat natuurlijk niet Huibert |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Vind 25 Euro wel meevallen. En dattie er dan te nieuw uit ziet is er zo weer vanaf. Even de rest oppoetsen en klaar. Ik heb oude stootstrips en nieuwe wielkastverbreders dat verschil was zo weer weg.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je wilt er best wel redelijk voor betalen zeg je. Wat vind je dan redelijk? 5 euro? Ik zou gewoon nieuw van de dealer halen. Je zal toch ook korting krijgen? Dan zit je op ongeveer 17 euro inc btw met korting. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet je, ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat dit spul nog nieuw te krijgen is/zou zijn. ik heb nu een set van 5 gebruikte gekocht voor 12,50 per stuk en toen Jurgen het had over 25 ex dacht ik nog steeds dat dat veel duurder zou uitpakken, maar als dat voor de korting is....tja, dan denk ik dat ik binnenkort misschien wel een bijna compleet setje sierlijsten te koop heb, welke ontbreekt kun je wel verzinnen dan.... ![]() dank voor het medenken guys, dat is precies wat ik zo tof vind aan dit forum!! Huibert |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb het inmiddels laten uitzoeken, helaas is niet de hele set meer leverbaar, deuren wel, achterschermen zijn ook nog leverbaar maar de voorschermlijsten zijn vervallen. en idd voor 25 ex voor een deurlijst, dat klopt wel Huibert |