Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 03-10-2013, 19:59
royv88 royv88 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 127
Default Golf cabrio, 1.8 gti JH Smoort houd in ten einde raad

Goedendag
ik heb hier een golf1 cabrio staan met een JH moter erin k-jetronic met catalysator. Ik heb een beurt aan de auto gedaan lucht olie en filter vervangen en 2 schokbrekers. Na de beurt proefrijden en toen kwam het probleem.
De auto komt niet boven de 3000 4000 toeren hij lijkt terug slagen te krijgen in het inlaatspruitstuk en het geluid van een open luchtfilter te maken. hier een filmpje wat ik op youtube vond. http://www.youtube.com/watch?v=4Z8OJ_2Kf8o
Ik heb het volgde vervangen/verwisseld getest
Distributie en ontstekingstijden.
ontsteking verwisseld
ontstekingscomputer verwisseld
bougies en kabeks rotor en verdeler
bobine
brandstofpomp onder de auto
brandstofpomp in de tank
vacium leidingen gecontroleerd

Er veranders helemaal niks
heeft er iemand nog een idee voor mij?
mvg Roy
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum