![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag(de zaterdag)ff naar automaxx summer edition geweest.
bij deze de foto's! voor de rest(+- 200)zie www.vwteampg.nl have fun! 8) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() was er ook heen geweest met kameraden, maar dat zijn allemaal honda freakjes.. maja wel wat leuke vws gezien.. die golf1 g60 met dat hout onderop iemand van hier? erg mooi geluidje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de golf van marten is echt weer mans.
dikke motor er in zijn nieuwe interieur daar mag hij zijn moeder erg voorbedanken want vond het echt netjes afgewerkt en gemaakt. de wielen oopk top zou alleen het rally front er weer in doen |
|
||||
|
||||
![]() GESPOT:
Sponze en z'n maten: Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel meer volksforummers gespot!!maar niet gefotografeerd was weer een super meeting heb nu nog koppien
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() sjek mijne achter die van marten... :p ![]() Was een leuk weekend! (Met VW-Speed)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb jij dat ook altijd!!?? koppijn als je op `n meeting bent?? ik ook!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat had ik van hem gekocht :biggrin: En later weer omgeruild voor een elelctr recaro interieur (met bij betaling ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was een zeeeeeeer geslaagd weekend daar
![]() ![]() Zaterdag was het beter ![]() WOB is toch nog aangekome op Walibier... dankzij Marten die hem ff haalde met de trailer.... en ook weer naar huis bracht ![]()
|
||||
|
||||
![]() was idd gezellig ja
ook diverse forumers gespot zoals dennis, chris,milo de gekste alleen zondag was beetje warm ben behoorlijk verband in me gezicht en op me armen |
|
||||
|
||||
![]() Miklo a.k.a. Wesley heeft ze echt niet op een rijtje... wat een lol hebben we gehad met zijn allen...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ik van het zuipen met bennie ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wahahaha, man man man... vanmorgen nergens last van, werd wakker... ff een bakkie pleur naar binnen werken en gelijk de tent gaan inpakken. Was helemaal fit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb me verduiveld goed vermaakt
![]() zoals altijd... ![]() Ook koppijn gehad op de zondag, maar gauw weer over ![]() en we hebben ons weinig gestoord aan de tupperware-machines ![]() En nu? Nu naar bed, want ik moet er morgen weer om 5 uur uit :o Welterusten |
|
||||
|
||||
![]() fotoos staan ook op www.trunksociety.com, bij the pictures
|
||||
|
||||
![]() ja, was erg vermakelijk, al heb ik weinig auto's gezien
![]() we hebben weer vreselijk veel lol gehad, die twister voor de voorbijkomende auto's moeten we vaker doen! |
|
|||
|
|||
![]() die met dat hout was van mij bassie de de sloper wielspin honderd meter was niks
koppakking er uit getrapt ps is een 20 v turbo...
|
||||
|
||||
![]() heerlijk weekeinde in belgie gehad.... echte auto's gezien...
![]() en pluspunt king of europe ..vele malen goedkoper dan automax... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de appelsap smaakte me best ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar aan jou woonplaats te zien ben je inclusief brandstof net zo veel uit? ![]() |