![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik wil deze week graag speakers in mijn Golf 1 voorportieren monteren, maar er zit totaal nog geen electra voorbereiding in, behalve de orginele plastic speaker houders in de deurpanelen. Welke tulen of deur doorvoeringen moet ik dan gebruiken voor speakersnoer en waar kan ik deze vinden. Weet niet of het er uberhaubt is danwel bestaat. Wie kan me verder helpen.... MVG, DirtyH |
|
|||
|
|||
![]() Hier ben ik ook wel benieuwd naar....
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Heb ik me ook wel eens afgevraagd laatste keer heb ik de kabels voor de speakers en elektrische ramen maar dik ingepakt.
|
|||
|
|||
![]() Niet ideaal.. maar hoe ik het heb gedaan is goede maat doorvoerrubbertje, dan zo'n flexibel stuk plastic slang erin; vast kitten aan de doorvoerrubbers en voila!
|
|
||||
|
||||
![]() Zou gewoon eens op de sloop gaan speuren bij andere auto's.
|
|||
|
|||
![]() inderdaad het aller beste. Moesten bij mij alleen nogal wat kabels doorheen, dus was het op deze manier zo gepiept.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb ze van de sloop, die druk ik vast in de sponning en maak ze in de deur vast met een Ty-rap. werkt perfect en ziet eruit alsof het origineel is.