![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik ben op zoek naar iemand die voor de autocross mijn motor kan reviseren en tunen.. het gaat hierbij om een 2.0 8v 2E motor, die nu nog helemaal origineel is.. wil er een andere cilinderkop met scherpere nokkenas( is besteld) op monteren en het onderblok voorzien van nieuwe race drijfstanglagers (zijn besteld) en nieuwe zuigerveren (dus ook hohnen en vlakken) zoek dus iemand die me voor een mooi prijsje de cilinderwanden kan hohnen en het onderblok kan vlakken en schoon maken, verder de nieuwe drijfstanglagers monteren en de zuigerveren bestellen en monteren, en daarna de nieuwe cilinderkop erop monteren en de ontsteking en distributie riem optijd zetten (koppakking, kopbouten en dis. riem heb ik hier nieuw liggen) dus laat even weten als je iets voor me kunt betekenen als er iemand is die dit voor me wilt doen (omgeving limburg, venlo) dan hoor ik dit graag, stuur maar ff een pbtje dan hebben we dan verder contact gr. wilco Last edited by willes180 : 05-06-2013 at 00:30. |
|
||||
|
||||
![]() bolku tuning kan je hier wel mee helpen
![]()
|
|||
|
|||
![]() RonnieAbf hier van het forum is een maat van me en doet ook altijd mijn revisiewerk, super kwaliteit voor niet te veel geld.
Komt wel uit brabant maar das voor een keer ook niet zo erg om ff op en neer te rijden. Ik zou zeggen waag even een pbtje aan hem ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou er een 1.8 kop om monteren.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik rijd standaart klasse, dus dit is geen optie.. ik weet ook dat bolku me erbij kan helpen, maar daar betaal je ook voor de naam, heb eerder zaken gedaan met jeroen, prima kwaliteit, en niets te klagen overigens |
|
|||
|
|||
![]() Probeer Boskamp Motoren in Afferden (LB) eens, dat is niet ver van Venlo. Hij is heel erg precies, en niet duur.
Linkje met info
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
![]() http://www.emmingmotors.nl/
Zit in ter apel, doet veel motoren voor de cross
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jhajha, die ken ik, maar heb helaas niet de staatsloterij gewoon gr. wilco |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ronnie kan je idd wel helpen!
|
|||
|
|||
![]() Als je bereid bent naar friesland te reizen kan ik het ook voor je doen. Kameraad van me werkt bij een revisiebedrijf (www.postmaautosport.nl)dus daar kan ik via alle bewerking schappelijk laten doen opbouwen doe ik zelf. Ik heb tijd vanaf begin juli.
|
|||
|
|||
![]() nouw friesland is me toch een beetje te gek.. en postma heeft een goede naam, maar denk dat daar de prijs ook wel naar is ofniet.. haha
|
|
|||
|
|||
![]() up
|