![]() |
|
||||
|
||||
![]() ... werkt volgens mij niet helemaal goed. Ik heb gister 2 foto's geupload en in een topic geplaatst, de ene heeft nu (13 uur later) 4 views, de ander 699 ! Dat lijkt me stug...
![]() Zie http://www.volksforum.com/albums/br...imageuser=29260 , "Golf II 1984 CL bruin tapijt". |
|
||||
|
||||
![]() werkt prima, telt alleen crawlers ook mee en dat kan niet uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar dan nog is 699 wel erg veel... en waarom de ene wel en de andere niet ? Enfin, ik snap het niet, maar het is verder ook niet belangrijk.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De crawlers pakken om een bepaalde reden constant de op een na nieuwste foto in het album.
|
|||
|
|||
![]() Als we het dan toch over kleine foutjes in het forum hebben;
Als je bovenin het menu op ''Gallery'', ''Search'' of ''Quick Links'' drukt wordt het ''uitvouwende'' menu nogal vaag weergegeven. Is dit bekend? of komt het door mijn computer?
|
||||
|
||||
![]() Welke browser?
Heb er met explorer geen last van Edit: op de iPhone ook niet trouwens
|
||||
|
||||
![]() Mij zijn er de laatste tijd ook 2 dingen opgevallen in de gallery
1-Onder het knopje "My Stuff" zit alleen "category admin"? dus ik kan mijn eigen fotos niet meer vinden ![]() 2- als er meer dan 20 post zijn bij een foto komt het op de 2e pagina alleen ik heb nergens meer een knopje om naar de 2e pagina te gaan? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit was mij ook opgevallen maar ik heb het nooit anders gezien dus ik dacht dat dit zo hoorde ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah dat lag dus niet aan mij. Ik ga Marc er even op wijzen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Simpele workaround, even op ''go advanced'' klikken. Dan zie je ook de laatste post. Maar het was mij ook opgevallen inderdaad, dacht dat het aan mijn browser lag. ![]() Edit, die Sq is door de 1000 pk grens heen. ![]()
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... Last edited by MartinGT : 12-05-2013 at 16:50. |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien een upgrade in de planning zit, heb ik dit met een workaround opgelost.
Alle replies staan worden nu op 1 pagina getoond |