#1
|
||||
|
||||
Verschillen KE-Jetronic en KE-Motronic
Wie kan me de verschillen vertellen?
Ik hoorde dat KE-Motronic uitgebreider is, maar wie heeft hier specifieke info over? |
#2
|
||||
|
||||
Wat wil je precies weten Marc?
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
Alles wat je erover te vertellen hebt
Ik ken het injectiesysteem niet namelijk.. |
#4
|
||||
|
||||
bij welke motoren zijn de injectiesystemen toegepast?
__________________
www.dub05.com |
#5
|
||||
|
||||
De KE Motronic is de KE Jetronic uitgebreid met een systeem wat de ontsteking regelt en alle sensoren die hiervoor nodig zijn. Het is ingebouwd tussen 1987 en 1996
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
CIS inspuiting en electronische ontstekingstijdstip regeling dus?
Ik heb het op de 9A (2L 16V) van mijn Passat zitten.. |
#7
|
|||
|
|||
Is een KE- Jetronic ook te vervangen door een KE-Motronic, met aanpassing/monteren van de sensoren en heeft dat voordelen?
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#8
|
||||
|
||||
Yep, precies zoals je het zegt Marc.
@Zestienkleppen: Ik denk dat je de moeite niet moet nemen. In principe doet het allebei hetzelfde en de KE-Motronic is storingsgevoeliger door de aanwezigheid van meer elektronica. Bovendien zul je niet zo makkelijk een compleet KE-Motronic systeem vinden denk ik. PK-winst moet je sowieso al niet aan denken
__________________
|
#9
|
|||
|
|||
Dat dacht ik al, is ook wel erg veel werk om te vervangen.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|