![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben van plan om mn mk1 te verlagen maar ik ben op een klein probleempje gestoten..
Velgen die ik heb gaan mijn kasten raken als ik verlaag.. Momenteel liggen er 14 inch stale velgen op met een ET waarde van 38. Ik ben aan het overwegen van originele stale velgen te zoeken voor MK1 Maar.. welke ET waarde moeten ze hebben om IN de kasten te liggen? Als het mogelijk is wil ik ook naar 15" gaan.. Voorstellen en weetjes, vuur maar af ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() help
|
||||
|
||||
![]() Orri golf 1 is toch ET35? Maar ligt ook aan de breedte van je velg (J).
Niet dat je denkt dat elke ET35 velg past.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die velgen die je hebt kunnen enorm laag. Je banden zijn de beperkende factor in deze.
|
||||
|
||||
![]() heb mijne gister verlaagd, nu met originele Pirelli 14". ik meen 175 60 14 en deze kan nu al goed laag.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die velgen heb ik ook liggen maar ben niet meer van plan ze te gebruiken.. Ik dacht ook aan andere banden maar verder heb ik hier niet echt ervaring in..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De velgen die ik er op heb liggen zijn niet van een golf 1.. daarmee dat ik het ook vroeg, de originele velgjes waren er jammer genoeg niet bij..
|
|||
|
|||
![]() Hoi
Heb vorige week mijn mk1 cabriolet verlaagd met een schroefset Bij mij liggen er Bbs rm 15 inch onder et waarde 33 alleen aan de voor zijde zouden ze raken maar staat nu 1cm boven mijn scherm staat netjes en raakt bijna nooit Mvgr nick |