![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() supermooi ding.. setje wielen en klaar is kees.
|
|
|||
|
|||
![]() Nette wagen, wezen kijken zaterdag..
1 enkel pitje van roest boven de kentekenhouder achterop, verder het spijltje bij de achterramen aan de bestuurderskant dat wat roest onder het rubber en bij het spijltje. Geen roest onderop kunnen ontdekken.. Rest alleen de distributie nog, die naar zeggen bij 80 of 90.000 is vervangen, maar niet bewezen en genoteerd. Verder trekt de auto naar links boven de 60km en trilt 't stuur vanaf 30km snelheid. |
|
||||
|
||||
![]() Wat wil je verwachten bij een auto uit 92.
Dat zijn dingen die de kosten niet zijn. Verder gewoon een nette frisse eerlijke auto. Geen afgeragd hok. Idd een set wielen en schroefset en hij is af. |
|
||||
|
||||
![]() Zou zonde zijn als je deze laag legt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zet je de schroefset in zijn hoogste stand
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Riempje vervangen doe ik niet goedkoop. Misschien kan jij het wel goedkoop, dan heb je een leuke auto.
Ik durfde er geen 2 uur mee te rijden met de tanden op elkaar en vingers gekruist, hopend dat de riem niet klapt.. Last edited by c-bbs : 18-03-2013 at 22:52. |
|
||||
|
||||
![]() een auto laten staan .voor een riempje dat vervangen moet worden?
kost echt niet veel een riempje vervangen hoor. probeer maar eens een golf 3 te vinden zonder roest van dat bouwjaar ik ben zelf niet wild van de kleur. maar deze zal zo weg zijn. als een serieus iemand komt maar de autohandel ligt op zijn gat. ik heb veel niets zegende mailtjes en domme biedingen. op een auto die ik te koop heb mvg sjaak
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 ![]() mvg sjaak
|
|||
|
|||
![]() Klopt, ik laat hem er door staan.
I don't care... |
|
||||
|
||||
![]() Zo een riem breekt niet zomaar.
Wil der wel een nieuwe om leggen voor een zacht prijsje voor je na huis rijd. Woon in de buurt van de auto. |
|
|||
|
|||
![]() Zoals gezegd; ik laat hem staan.
Bedankt voor het aanbod. |
|
||||
|
||||
![]() is dat me de tijd ontbreekt en niet om de hoek staat!
Anders zeker intresse!! |