Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-09-2005, 07:05
lunanaomi lunanaomi is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2
Arrow golf 1 cabrio Karmann 1800 i te koop

Hoi, Ik heb vorige maand in Duitsland mijn droomautootje gekocht: een originele Volkswagen Golf 1 cabrio, Karmann uitvoering. Tot mijn heel grote spijt moet ik hem echter al wegdoen, want ik heb een onverwachte carrierewending gedaan waardoor ik veel op de baan moet en dus een firmawagen kreeg. Hij moet DRINGEND weg want ik heb er hier geen plaats voor, staat tijdelijk bij mijn moeder in de garage maar dat kan niet lang meer, en ik wil hem niet buiten zetten want er is GEEN SPATJE roest aan en dat moet zo blijven hé. Hij is door de Douane nagekeken, enige wat nog moet gebeuren om hem hier in te schrijven is een Belgisch gelijkvormigheidsattest halen bij D'ieteren of op de keuring (kost 100 euro) Dat wil ik eventueel nog zelf doen als de prijs goed is. Beschrijving:
1800cc injectie
kleur: blauw metaal
interieur: lichtgrijs stof (in zeer goede staat op klein slijtagelekje aan bestuurderszetel na)
cabriokap: ong. 1 jaar oud, blauw stof
met lichtgrijze beschermhoes voor kap
geen grote krassen, optisch héél goed, volgens de garage is het géén ongevalwagen
alles origineel behalve de vernieuwde kap
Goede radio-cdspeler en ingebouwde boxen voor-en achteraan
originele metalen velgen, wel beetje geraakt door slecht parkeren
Bijna 200.000 km, maar voor een Golf is dat niet zo veel, garage heeft 'm pas nagekeken en vindt geen voorspelbare kosten, ideaal om nog lang mee te cruisen in de weekends, ook goedkoop in herstellingen.
Automaat.
Bouwjaar 1989
Echt een wagen voor de liefhebber! Iedereen kijkt om als je passeert!
Wat de centjes betreft: je mag 'm zo meenemen voor 2100 euro (dat is dan wel zonder attest en keuring. wil je dat erbij dan is het 2400 euro).Koopje omdat hij dringend weg moet! :p Bel gerust als je hem eens wil bewonderen: 0485/381897


  #2  
Old 18-09-2005, 07:07
lunanaomi lunanaomi is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2
Default

Vergeten te zeggen: ik ben Belgische, vanuit Nederland is het telefoonnummer +32485381897. Ik woon in Vlaams-Brabant, regio Leuven.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum