![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou mensen, zoals jullie vast wel hebben opgemerkt surf ik al een tijdje rond op dit fijne forum, echter tot dit memorabele moment heb ik nooit eens wat fatsoenlijke foto's van mijn auto geplaatst (op de schade na dan...
![]() Dus bij deze een aantal foto's van de (ben ik bang) rotste golf van dit forum ![]() Tot zover het rottende plaatwerk, zoals jullie kunnen zien; er word aan gewerkt! Een foto van het torretje mag uiteraard niet ontbreken want deze brengt me altijd waar ik wezen wil... Jaja, een heuse 1100cc... En dan nog een niet geheel onbelangrijk detail... (mag niet ontbreken) En van een afstandje, met een oogje dicht ![]() ![]() En als je hem dan met een wat andere lichtval fotografeert krijg je nog best een aardige foto ook: Tot zover de introductie van mijn rat (als ik hem zo mag noemen). Ik hoop dat ik in de toekomst een mooi topic kan maken over mijn watergekoelde project, maar de kans bestaat dat ik toch besluit om deze koets te laten voor wat het is en op zoek te gaan naar een andere in de loop der tijd. Als er in de tussentijd nog veranderingen plaatsvinden horen jullie het uiteraard... Met foto's erbij natuurlijk... ![]() Greetz.
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E... Last edited by WilliamF : 28-06-2005 at 18:57. |
|
||||
|
||||
![]() Rat? Rot bedoel je
![]() ![]() Btw, best leuke velgen voor onder een Golf! ![]()
|
||||
|
||||
![]() veel succes met je (ducktape)golf.
zo krijgt elk golfie weer een andere naam ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De Ducktape-golf... Cool...
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() man man man, dat ik dat apparaat nooit heb zien rijden :p hij valt op in het straatbeeld in ieder geval
![]()
|
||||
|
||||
![]() met veel werk wordt dit weer een nieuwe!
ducktape-golf is niet slecht, past schoon naar een menie-golf ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() welkom kerel! stoer golfje!
|
||||
|
||||
![]() zo he, rené Eat this !!!!
de nieuwe menie man. de winnaar/ top wagentje, heerlijk aan deze auto zie je tenminste dat ie de straat op komt. en waarschijnlijk ligt ook wel her en der een stukje van hem op de straat ![]() succes