![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik ben nog op zoek naar een votex middenconsole voor in mijn jetta 2. Ik wil daar,graag mijn radio in maken.. Zoek wel een console in nette staat.. Mvg justin
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er 1 van een MK2 Golf maar ga ervan uit dat dit dezelfde is.
![]() ![]() ![]() ![]() Plekken zijn van het poetsen, nog een beetje nat. Is vanachter een klein stukje van een bevestigings pennetje afgebroken maar nx erg van er gaat nog een schroefje doorheen. vraagprijs 50€
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 17-11-2012 at 11:58. |
|
|||
|
|||
![]() Heb je de onderkant er ook bij? Want mis hier volgens mij het deel om de schakelpook heen.
En die is bij mijn huidige console 1 deel Mvg
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet een huidige console kapot zagen en daar past dit deel dan in. Hier de orginele handleiding die erbij hoort ![]() en hier de foto's van mijn eigen console. ![]() ![]() ![]() ![]() grtz Jel
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 18-11-2012 at 16:27. |
|
|||
|
|||
![]() Cool
![]() Je hebt pm!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb er eventueel ook nog een. |