![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hallo
tijdje weggeweest maar nog staads regelmatig met de golf bezig. ik heb vorig jaar een set geperforeerde g60 remschijven en porsche boxter klauwen gemonteerd met originele remblokken. als ik een stukje stevig gereden heb en nog steviger geremd heb en de remmerij komt een beetje op temperatuur dan neemt de remkracht af en ik heb het idee dat ik dan de gaatjes in de schijf kan voelen. geeft een beetje onzeker gevoel en dat is net wat ik niet wil met deze snelheden. is er iemand die hier ook ervaring mee heeft of weet wat de oorzaak hiervan kan zijn? het setje schijven was een goedkoop setje trouwens. ik zit erover te denken om iig de remblokken eens te gaan vernieuwen. ik wil met de auto ook het circuit nog eens op. ik had zelf de ebc yellowstuff remblokken in gedachten met ebc ultimax schijven. heeft er iemand ervaring met dit ebc spul of misschien betere suggesties? ben overigens niet van plan om meer geld uit te geven dan dat ebc spul, da's wel de grens alvast bedankt voor de reaktie groeten tim ![]()
__________________
mk1 v6 24v in aanbouw |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ik heb van alles geprobeerd qua remblokken en ben t meest tevreden over de Ferodo ds 3000, echt super. Remde op mn Golf 1 gti klauwen als n dolle in combi met geperforeerde, gegroefde en geventileerde schyven. DS2500 waren na 3 uur op circuit Zolder ook helemaal verkoold.
__________________
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold |