![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een paar vraagje:
Het contactslot, hoe gaat dat er af, heb die plastieken bus er van af dan zie je de kogellager en het contact slot schuift na wat kracht gezet een beetje mee, maar blijft dan hangen. Omdat het binnelager volgens mij op de stuur as blijft hangen. Doe ik wat fout? Of moet ik meer kracht zetten? Dan de schakelstang, hoe gaat dit los van de versnellingsbak? Ik zie daar een bout/moer zitten maar twijfel toch of die los moet. Tips? |
|
||||
|
||||
![]() Niemand?
Heb anders nog wel een vraag, de stuurstang zit vast met 4 schroeven, 2 zelftappende cilinder kopschroeven en 2 zelf tappenden(...) ik weet niet eens wat het is. De kop is conisch maar ik heb zelfs geen idee hoe zo iets er in wordt gedraaid.. |
|
||||
|
||||
![]() contactslot is makkelijk Maar kan zijn dat er een opvulbus voor zit zodat er een dikker stuur oppast. Die zijn lastig eraf te krijgen. Is dit niet het geval dan gewoon inbus onderop los en stekkers los en dan trekken.
|
||||
|
||||
![]() Probeer eens de vraag in één topic te stellen. Je stelt de vragen steeds in twee of meer topics, is best lastig volgen zo. Ik heb in het andere topic ook een antwoord gegeven wat overigens gelijk is aan mijn voorganger.
Stuur heeft volgens mij een dunne pen en geen verdikkingring nodig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar je het niet aan kan zien zijn breekbouten. Daar is de kop van afgebroken nadat ze zijn vastgedraaid. Ik heb met een scherp beiteltje aan de kant van de kop los weten te tikken zodat ik ze kon draaien. Andere optie is losboren of slijpen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En sleutel moet in het contact keertje omgedraaid zijn om van stuurslot af te gaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oké, ik zal volgende keer mijn vragen in elk een appart topic zetten.
Dus de breekbouten gewoon kapot maken. Het contact slot: probleem is, die bus die over de as schuift en drukt op het binnelager is er al uit. Vervolgens trek ik het het geheel naar me toe, dit lukt ook voor een 4tal centimeter maar dan blijft het binnenlager net 2cm voor het schroefdraad hangen. Ik mag dus hier uit begrijpen dat ik gewoon meer kracht moet zetten? Voor mijn andere vraag maak ik een nieuw topic aan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Probeer met je contactslot eens met de sleutel hem eerst van het slot af te brengen zoals mark89769 al aangaf. Met dubbele posts bedoelde ik eigenlijk dat je de vragen op twee plaatsen stelt (je hebt dus dezelfde vragen (of vraag)in meer topics staan. Het is geen punt om meerdere vragen tegelijk te stellen, maar stel ze dan op één plaats en niet op verschillende plaatsen. (Snap je het nog ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik volg weer
![]() De reden hiervoor was omdat er niet erg veel reacties op men projecttopic komen. Heb ook al met sleutel geprobeerd. Ten minste, als dat is wat hij bedoelt, ik zie het pinnetje van stuurslot naar buiten komen, dit zit dus niet in de weg. |