![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn oude daily gaat er toch uit. Emotioneel lang over gedaan om tot deze keuze te komen maar hij wordt er niet beter op en de jetta is nu mijn daily.
Golf 1 GL diesel. Km stand is raden want een keer ander blok in gelegd. Toen veel netjes gemaakt onder andere de boschpomp laten reviseren. Toen ook de riem en de startmotor bij DAB in Hilversum gedaan. Maar ja staat nu natuurlijk wel alweer een tijdje. Gaat nu gewoon rond maar moet denk il ik wel even andere peut in om weer te laten lopen. Vorig jaar wel nog laten lopen en stukje gereden. Gti interieur + extra stoel Porsche deurklinken (moeten eigelijk wel opnieuw verchroomd worden) Ander stuur (personal) Gruppe N rvs einddemper en tussendemper vervanger Gti remschijven en klauwen voor 5 versnellingsbak Origineel open dak Goedkoper rijden kan niet. Loopt ergens in de 1 op 20 wegenbelastingvrij en mag de milieuzones in. Er moet veel aan gebeuren: Wielkastranden achter zijn het belangrijkste en een klein gat in de parafanbak Open dak heb ik ooit de rand vernieuwd dus lekt niet maar moet wel kaal gemaakt worden daaronder. Net gekeken volgens mij niet door maar wel roest. Oh ja verlaagd door schroefset van supersport. Verrassend goede schroefset en stuitert niet gewoon echt goed. Ik hoop echt dat een liefhebber hem wil opknappen. Prijs 1000euro Staat in Baarn (bij Hilversum)