![]() |
|
||||
|
||||
![]() De kever is nog niet terug maar er is ook geen haast bij.
Intussen heb ik een compleet NOS ra scherm gevonden en opgehaald. Hoef ik er geen lapjes kat van te maken dmv diverse kleine plaatwerk delen bij elkaar te sprokkelen en deze erin te lassen. Nu kan ik gewoon het complete scherm in ene vervangen. ![]() Scherm is wel nieuw te bestellen in Duitsland maar kan ze niet goedkoper vinden dan € 1000.- excl verzendkosten. Deze was een heel stuk schappelijker geprijsd :-)
|
|||
|
|||
![]() Mooi man! NOS altijd beter!
|
||||
|
||||
![]() De kever is inmiddels terug van de straler en staat geheel in de epoxy primer.
Zoals je wet als je dit laat doen komt er altijd meer boven dan je denkt, bij mij natuurlijk ook hahah. Dit was te verwachten, maar het zou leuk zijn als het een keer niet zo is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De Kever mag nu nog een rusten tot de spijlbus klaar is. De bus daar ben ik nu druk mee om hem weer goed op de weg te krijgen, deze is/ wordt voorzien van een volledig Red9 onderstel en stuurhuis, een nieuwe AT bak van Rancho, en een nieuwe 1641cc motor van Burning Rubber (Bertus)
|
||||
|
||||
![]() nice! ziet er goed uit
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Hier krijg je toch gewoon jeukende handjes van...