#21
|
|||
|
|||
Quote:
Nou tank is nu wel zo'n beetje leeg , had 1 flesje op iets meer als 3kwart . Werkt wel degelijk , vooral koud loop hij soepeler na een paar dagen heb ik het idee . En als je hem helemaal door trekt lijkt het ook gewoon wat geleidelijker/soepeler te gaan . het is geen wereld van verschil maar heb wel het idee dat het iets geholpen heeft . |
#22
|
||||
|
||||
voor het brandstofsysteem kan ik me indenken om er additieven bij te doen, maar motorolie oid nee..
Als je dat spul al door de motor gooit moet het blok ook al niet echt fris meer zijn. Olieën van tegenwoordig zijn al erg goed. Ik zou zeggen gewoon regelmatig verversen olie+filter en goede olie gebruiken. En wat een radiateur betreft: Als een radiateur lek is gewoon vervangen zou ik zeggen. Blijft je koelvloeistof ook mooi helder en wordt het geen in iedergeval geen slushpuppie. |
#23
|
||||
|
||||
ik blijf er ook mijn twijfels er over houden.
__________________
Audi A4 Avant Porsche 944 |
#24
|
||||
|
||||
Ik gebruik ook wel eens een paars flesje wynn's injectorcleaner bij de G60 en de GTI. Prima spul maar het veiligste is dit te combineren met het vervangen van de benzinefilter i.v.m. loskomend vuil.
Ik geloof in toevoeging van addatieven voor het bereiken van optimalisatie / preventie en soms tijdelijke repartatie bij nood. Ik geloof niet dat ze recht kunnen maken wat krom is!
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#25
|
||||
|
||||
Ik geloof wel dat leidingen en injectoren schoner van kunnen worden. Ik gebruik tenslotte ook wc eend bij ons thuis en dat help ook.
Maar dat je motor van een bepaald goedje weer als nieuw is beter gaat lopen of zuiniger/stiller/beter start/ geen olie meer verbruikt enz.. geloof ik niet. |