#1
|
|||
|
|||
ombouw van 16v naar g60
Hallo zal me eigen eens voorstellen mijn naam is Faki kom uit Zeeland.
Ben in bezit van mijn corrado sinds 2001. Er zit momenteel een KR motor in maar heb overlaats een PG motor gekocht uit een andere corrado incl bak ed. Het blok heeft 230dkm achter de kiezen. Eerst en vooral ik heb weinig verstand ervan maar heb bentley liggen en flink googlen. Versnelings bak is netjes geborsteld wat me flink wat uurtjes koste , maar hobby he Bak bij aankomst Volgens mij mag ook gelijk de keering vervangen worden denk ik. Tevens welke koppelingset raden jullie aan op een G60 orgineel vw of valeo? op ebay staan er ook zat maar is dat wat? http://cgi.ebay.de/Kupplung-VW-Golf...1QQcmdZViewItem Het gaat Btw in deze wagen komen alles Helaas kan ik nog niet aan de motor blok beginnen die ligt nog altijd achter mijn bedrijfs wagen , en in je 1 tje eruit gaat zo moelijk grtz faki |
#2
|
||||
|
||||
zou gewoon voor een originele koppeling gaan
|
#3
|
|||
|
|||
koppeling ligt aan het vermogen wat je er wilt uithalen.
origineel + chip en poelie gewoon ori koppeling. 200 pk + zou ik voor sachs gaan
__________________
T1 1959 t2a westfalia 1969 kever cabrio 1970 low t5 golf mk2 1989 |
#4
|
|||
|
|||
sachs dus.
Iemand die mij een beetje opweg kan helpen voor standaard revisie kan doen op het blok? 230 dkm op de klok werkte prima maar toch. Hoor het graag pm mag ook |