Thread: Mk7 Gti Dsg
View Single Post
  #1  
Old 20-01-2023, 23:10
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,863
Default Mk7 Gti Dsg

Hallo iedereen,

Na een tijdje gezocht te hebben heb ik ergens eind Oktober een golf gti aangeschaft.
De diesel is de deur uit ivm veel te weinig km die ik er mee maak omdat ik bijna alles op de fiets doe, zelfs naar het werk.
Ik wou graag een iets luxere daily met toch wel wat meer ruimte en genoeg vermogen.
Eerst bij een aantal scirocco's R en 2.0tsi wezen kijken maar uiteindelijk toch bij de golf 7 uitgekomen omdat die waar ik m voor gebruik veel praktischer is met 4 deuren en omdat ik de golf van binnen gewoon veel mooier vind dan de pre-facelift Scirocco (r)
De GTI is ondertussen vv golf 7R remmen voor en achter en verlaagd met een h&r verensetje.
De auto is compleet met alle historie, heeft een ABT motor/dsg tuning gehad met garantie en heeft nu bijna 85.000km gelopen.

Opties zijn onder andere een pano dak, standkachel, stoelverwarming, parkeersensoren met camera, regensensoren, klasse 1 alarm, bi-Xenon, Dynaudio met subwoofer in de reservewielbak, complete R600 kit op de inlaat, adaptive buitenspiegels verwarmd, verstelbare lende steunen, etc. etc......

Paar plaatjes;











__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote