View Single Post
  #828  
Old 06-12-2021, 09:17
RobertVoorst's Avatar
RobertVoorst RobertVoorst is offline
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar
 
Join Date: May 2015
Posts: 1,157
Default

Omdat de ruimte tussen de Boxster klauwen en de Sebrings zo minimaal was dat er eigenlijk maar nét ruimte was voor extra ultra dun plaklood, heb ik mijzelf toch maar getrakteerd op een vroegtijdig kerstcadeau.

Een set Compomotive TH2 1671. Dus naar 16 inch met voldoende backspacing tot de spijlen van de velg om zonder spacer te hoeven rijden. Identiek aan de maten van de Ronal Turbos waar ik nu mee rijdt (7J ET35) op de diameter na dan natuurlijk. Weet ik in ieder geval zeker dat er niks gaat aanlopen.




Top mensen daar, super behulpzaam met het uitzoeken of de klauwen zouden passen. En €600 (!) goedkoper dan de Nederlandse dealer/importeur…

Mocht er iemand serieuze interesse hebben in de Sebrings, doe mij dan even een PB. Prijs is voor sommigen misschien vrij pittig, maar daar zijn de velgen dan ook echt naar. Gecoat in primer en daarna afgelakt in 2K lak en 2K blanke lak. Zuiver rond, nooit gelast en met 4 origineel VW naafkapjes (wat tegenwoordig al voor bizar geld gaat los). Kortom een set in absolute nieuwstaat.


Reply With Quote