View Single Post
  #22  
Old 14-01-2017, 18:10
Kevert's Avatar
Kevert Kevert is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 397
Default

Oke misschien geluk bij een ongeluk , de sloperij gooit alle sleutels van de auto's blijbaar weg dus ik kon niet een ecu krijgen inclusief de sleutel/chip icm de leesring en startblokkerings kastje.
Ik heb toen in ieder geval toch maar ff 2 brandstof relais uit een seat vario (eigenlijk gewoon een polo) en een kleine 3drs polo'tje gehaald.
Eerst de seat relais erin geduwd , dit gaf geen verschil en nog steeds niet willen starten dat kreng.
Daarna het relais van de polo er in geduwd en de auto
start meteen, nogal vaag terwijl ik met uitlezen zulke rare dingen eruit kreeg.
Scheelt me toch ff geld voor de ecu dan als dit het was.
Affijn , ik heb even weer een kort ritje naar de supermarkt geprobeerd omdat ik die auto echt totaal nog niet vertrouw maar het ging goed.
Motor slaat ook meteen met de eerste tik van de start motor aan wat ie al lang niet meer deed.
Daarna nog eens het dorp rond gereden en niks aan de hand , alsof ie nooit problemen heeft gehad.
Daarna toch eens de stekker van de leesring los gehaald om te checken of dit goed werkt.
Zodra de motor aanslaat valt ie meteen weer uit dus ik denk dat het startonderbreker systeem echt niet de boosdoener was terwijl ik al geregeld in vagcom codes tegen kwam die er aan gerelateerd waren.
Ik ga de auto in ieder geval nog een keer uitlezen want ik ben benieuwd wat er nou nog uit komt.
Voor zover het nu lijkt zijn we op de goede weg.
Ik hou het topic up to date want het kan altijd nuttig zijn voor een ander met de zelfde problemen.
Reply With Quote