View Single Post
  #29  
Old 23-05-2008, 11:09
3wheel 3wheel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 110
Default

Quote:
Originally Posted by martiepartie
simpel;

terug naar de garage; zij lossen het maar op! Het lijkt mij duidelijk dat de schuld daar ligt, na een riem vervangen te hebben..

Zelf van af blijven, vooral geen 'hulp span installatie' proberen te maken, origineel hoort het te werken. Zo niet= er iets mis!


ansich wel mee eens....... probleem is alleen dat de garage in kwestie alleen doordeweeks de wagen aan wil nemen en telefonisch beweert dat piepen heel normaal is bij een nieuwe snaar en dattie gewoon even nagespannen moet worden
gezien dat bij een wagen met automatische span-inrichting een beetje een onzin verhaal is is er dus of een te lange snaar gemonteerd of de spanner is niet lekker meer........
Maar vertrouwen doe ik de betreffende garage niet (heb er zoiezo een hekel aan als een ander aan mijn vervoer sleutelt, maar er is van de golf simpelweg nog teveel wat ik niet weet)
Ben dus voor een second-opinion terug geweest naar de garage waar de golf gekocht is; eigenaar is een kennis van mijn vrouw, beetje ons kent ons verhaal, dus zijn oordeel vertrouw ik wel........
en morgen wordt een nieuwe spanner gemonteerd (voor vriendenprijsje en met medewerking en opleiding van ikkes )

hulpspan instalatie was ook meer spielerij dan een serieuze poging het probleem op te lossen, was meer bezigheids therapie (en als een hulpspanner geholpen had was het 100% zeker een probleem met de span-instalatie geweest)
Reply With Quote