View Single Post
  #15  
Old 29-12-2021, 20:34
RGerrist RGerrist is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2020
Posts: 10
Default

na een lange afwezigheid hier een kleine update. de klus gaat gestaagd nog verder.
ik ben een poos bezig geweest met het ontdoen van al het tectyl. En aan het zoeken geweest naar een mooie en nette oplossing om het blok in de auto te krijgen. alle motorsteunen passen of zijn er reeds al op grote schaal te krijgen zoals de bak zijde. echter de distributie kant is een ander verhaal. ik had kunnen kiezen voor een pasplaat tussen het blok en de originele steun maar dit vind ik niet mooi. We leven alweer eind 2021 en er zijn veel meer en mooiere technieken beschikbaar. ik heb nu van de originele steun een mal gemaakt, daar een 3d tekening van gemaakt en die als eerst in plastic uitgeprint om te kijken of dat de tekening juist is. dit is gelukt. Nu wilde ik deze steun laten vrezen of van ijzer/aluminium laten printen helaas hebben er 2 bedrijven aangegeven dat dit te complex voor hun is.

Dus als iemand mij kan helpen aan een juist adres die costum-made motorsteunen kan frezen of printen zou dat super zijn.








Reply With Quote