View Single Post
  #1193  
Old 30-01-2017, 21:47
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
nee hoor,ik ben helemaal niet jaloers..
zal me verder weinig uitmaken..
als hij over 5 jaar hier post van 'ik zoek voor mijn e90 M3 nog een upgrade om aan 500pk te komen'..
of hij post 'ik heb een Golf 3 diesel rolling stones uitvoering en me raam gaat niet meer open'..
dan weet ik hoe de vork in den steel zit...
ik heb zooooveeeel van die gasten meegemaakt..draaien om de 12 weken 1,5 ton..
wil niet zeggen dat het zo is..maar in 99% van de gevallen ist wel zo..dikwijls nog een dikke Harley in de schuur erbij(of 2)..Bayliner of Scarab op een trailer..
dikke Dodge pick-up met een Hemi erin en 2 jet ski's erachter
met het vrouwtje uit eten in Scheveningen bijna elk weekend,,gestolen credit cards verzilveren..(betalen altijd uit,zijn ze voor verzekerd)..
een gemiddeld mens krijgt 15/1600 in de maand betaald uit loon dienst niet het 10 voudige..
wees niet zo naief jongens..ik werk mezelf al sedert 1990 uit de naad ,en zulke dingen komen echt niet aanwaaien..geloof me

mocht het wel zo zijn...hulde..maar dan mag men mij graag even uitleggen hoe alles werkt...kan enkel maar ten koste gaan van iets of iemand...
niet van 20 euro per uur.(als je geluk hebt_



Whahahahaahaah zou hier nog serieus op reageren maar krijg jij even lekker de dikke achterlijke tering.
En als je 15/1600 verdiend , dan had je maar iets beter je best op school moeten doen.
Het zit je kennelijk wel zodanig dwars om zon achterlijk verhaal neer te tikken..


Ik heb de M3 GOED verkocht, voor serieus geld, kreeg een bod wat ik niet kon afslaan hoe moeilijk dat ook is.. had ook voor 15.000 een andere auto kunnen kopen en de rest op de spaarrekening kunnen zetten, maar nee dat doe ik niet, ik koop er weer wat diks voor en ik geloof dat ik dat toch helemaal zelf mag weten.
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote