View Single Post
  #209  
Old 26-09-2021, 20:57
MK2_TDI MK2_TDI is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2019
Posts: 79
Default

Inmiddels ben ik begonnen met het uitdenken van een manier om de stand van de automaatpook uit te lezen, zodat ik hiermee voor-, achteruit en neutraal kan kiezen. Afhankelijk van in welke stand de pook staat word de bijbehorende eindschakelaar ingedrukt.




Verder heb ik eindelijk een zekering gevonden welke voldoende zwaar "rated" is voor de Tesla motor.







En ik heb de eerste stappen gezet voor het plaatsen van alle koelslangen.

Er zijn een hele hoop spullen binnengekomen, waaronder reductiestukken en reductiebochten, T-stukken, Y-stukken, verlengstukken, verlengbochten, fittingen, verdeelblokken, heel veel slangklemmen, 14 meter slang op rol en nog veel meer.

Het koelvloeistofvat heeft zijn plekje gekregen.




Het front is aangepast zodat de radiateur een paar centimeter lager uitkomt. Dat was nodig voor de radiateuraansluitingen welke anders niet goed uit kwamen.




De heater en 3-wegklep zijn geplaatst en gedeeltelijk aangesloten.




De accubak is verder gelast, gespoten en afgekit.







En het front past er ook netjes voor. Als je goed kijkt zie je dat zelfs de ontluchting op het vat al is aangesloten.




De aanvoer naar de motor zit ook op zijn plek. Hier moet wel nog naar gekeken worden, omdat de slang erg ver uitsteekt en het wiel er bij het sturen erg dicht op komt.




Het leggen van de koelvloeistofleidingen gaat erg traag, omdat voor al het passen ervan het front erop en eraf moet, en de accubak eruit en erin moet. De accubak kan er niet in/uit terwijl het front er nog op zit.

Wel hebben we nog andere CitySTROMers gezien dit weekend.





Reply With Quote